MB Keila Startet 30.September.2011 Del på Facebook Startet 30.September.2011 Jeg fikk denne hos en som har ryddet i båten sin. Han visste ikke hva det var. Jeg ser hvordan den skal brukes, men lurer på om andre kan fortelle litt mer om den. Er det noe som brukes, eller er det en reklamesak som blir dyttet bakerst i skuffen? Det er ei fast kompassrose på gjennomsiktig plast. 0 grader rett opp. Ei pil i gjennomsiktig plast som går an å snurre rundt i kompassrosa. En enkel fartsskala. Laget av Åstvedt Industrier, Bergen. Det er fire små gummiføtter og "nøkkelhull" for å feste på vegg. Sitér dette innlegget Link to post
tb55 Svart 30.September.2011 Del på Facebook Svart 30.September.2011 (redigert) Den er til å rulle "ordentlige" sjøkart inn i, så de ikke blir så uhamslige i en liten båt.... red. Produsert ved Åstveit Industrier i Bergen. Mao et nesten norskt produkt... Redigert 30.September.2011 av tb55 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Salt Svart 30.September.2011 Del på Facebook Svart 30.September.2011 Jamen har jeg en slik en oppe i en bokhylle ... det var før jeg kjøpte båtsportkart. 1987 trur jeg at jeg kjøpte den. Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.