Jetling Startet 1.Oktober.2011 Link til dette innlegget Startet 1.Oktober.2011 En liten snutt av forrige dykk på "Tom B" like ved Oksøy fyr utenfor Kr.sand. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 2.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2011 ÅÅÅ jeg savner å dykke. Hvor dypt var dere her? Ganske klart vann dere hadde :) Likte godt kommunikasjonen dere hadde dere i mellom. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Jetling Svart 4.Oktober.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2011 ÅÅÅ jeg savner å dykke. Hvor dypt var dere her? Ganske klart vann dere hadde :) Likte godt kommunikasjonen dere hadde dere i mellom. Vraket ligger på beskjedne 18 meter med lys fin sandbunn. Sikten var ikke så værst denne dagen, men det er like etter kraftig uvær, så heeeelt bra var det ikke. Har vært ei stund uten dykking nå pga få dykker-buddies, men ser ut til å løsne nå Ja viktig med god kommunikasjon Nå dykker jeg med helmaske, noe som gjør at jeg kan prate til de jeg dykker med. Da kan man få gitt enkle beskjeder som man før måtte opp for å g,i eller prøve med tegnspråk. Helt konge med helmaske!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.