-morten- Svart 3.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2011 Her kan det jo diskuteres uendelig og mange har mange forskjellige meninger! Ren flaks at det ikke gikk menneskelive her! Så ut som han hadde en diger radar foresten! Uansett det som forundrer meg når jeg ser på alle båtulykker som har vært i år så er det et par ting som går igjen! Alkohol, stor fart dårlig sikt/mørke raske båter. Virker som om grunnstøtinger og ulykker der det er uflaks inn i bildet blir mindre og mindre! Jeg har lært navigasjon i Marinen og drevet med båt siden jeg var 11-12 år og lært meg å respektere sjøen og elementene. Bruker man lit sunn fornuft og hadde hatt mere kunskap om båt og navigasjon, så hadde nok en del av disse ulykkene kunne vært ungått! Det er lov å innrømme at man ikke er ekspert og en super båtfører i all slags vær og forhold! Jeg mener at om du ikke er dønn sikker på hvor du er til en hver tid så bør man ikke holde full hastighet i mørke eller tåke! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.