Dry_Only Startet 3.Oktober.2011 Link til dette innlegget Startet 3.Oktober.2011 Hei, Jeg måtte nok lese reglene for posting engang til ja, nå håper jeg innlegget blir liggende litt og at noen kan hjelpe meg. Jeg har en Farymann Motortype: 33R30M Motornummer: 0247 og delene som vises på bildet er rustet i stykker. Eksosmanifoil mener jeg det heter (øverst på bildet) og det røret som går fra denne til eksoslangen (underst på bildet) er de mest ødelagte greiene. Reinhardsen i Kristiansand (referert til i dette forumet) kan ikke bidra. Takknemlig for tips! mvh Jan Sitér dette innlegget Link to post
Porsche Svart 3.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2011 (redigert) Ebay i Tyskland Ebay Tyskland Her finner du nok noen deler. Redigert 3.Oktober.2011 av Porsche (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Dry_Only Svart 3.Oktober.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2011 Meget godt forslag, men jeg er innom ebay i Tyskland, (såvel som finn her i Norge ukentlig) og har ennå ikke sett noe om denne motoren. mvh Jan Sitér dette innlegget Link to post
Stefan Vogel Svart 8.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2011 Schau hier ! http://www.farymann.de/Motoren.aspx mfg S. Sitér dette innlegget Link to post
daain83 Svart 8.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2011 Trist syn dette, har vært borti det samme selv.Jeg tror jeg fikk kloa i noe av det siste reinhartsen hadde, bl.a de bendene i høyre og venstre del av bildet. Manifolden lappet jeg sammen med kjemiskmetall, men den var ikke rustet helt av - så for din del vil det nok ikke funke særlig bra. Finnes folk som kan sveise dette, men det er nok kostbart og det er nok vanskelig med noen garanti for hvor lenge det vil holde. Poenget: Jeg har mest sannsynlig nettopp kjøpt båten overnevnte motor står i, så da er det ikke umulig at denne kan selges som komp. delemotor for en overkommelig pris. Du får gi en lyd om det er av interesse. Mvh Dan Sitér dette innlegget Link to post
finnarne Svart 10.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2011 Hmm, jeg har 2 nesten komplette farymann motorer stående. Planen var p bruke dem i et prosjekt, men tror planen er skrinlagt nå. Men det er ikke store motorer. Ensylindret, tror det er under 10 hester i dem. Hvor stor er motoren du har. Sitér dette innlegget Vifa - Bruce Roberts 35 Tidligere: EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77 Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery Link to post
Dry_Only Svart 1.November.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.November.2011 min er vel 26HK og ja Dan, deler er av interesse, jeg sender deg en PM Sitér dette innlegget Link to post
daain83 Svart 1.November.2011 Link til dette innlegget Svart 1.November.2011 Du har svar Sitér dette innlegget Link to post
daain83 Svart 3.November.2011 Link til dette innlegget Svart 3.November.2011 Hei igjen Jan, kan ikke du få lagt ut et bilde av din motor ? evt sende meg ett bilde eller to på mms ? Så kan jeg få sjekket at det er lik motor, noe jeg forsåvidt er ganske overbevist om, men kjedelig om du skulle løpe på nok et bomkjøp Dan Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.