MB Keila Svart 11.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2011 På den annen side diskuterer vi her kun på basis av avisoppslaget og journalisters pennekløe, og har egentlig ikke peiling på hva som egentlig har skjedd. Kanskje det bør nedsettes en undersøkelseskomisjon?? Vi er jo mange "besserwissere" her :lol: Yepp-yepp. Sitér dette innlegget Link to post
MB Keila Svart 11.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2011 I og med at båten datt av hengeren var den ikke tilfredstillende sikret. Så enkelt. I og med at du ikke vet hvorfor det skjedde, burde du kanskje ikke være så bastant. Så enkelt. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 11.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2011 hmm kan en tilfredsstillende sikret båt på henger falle av? isåfall må årsaken ligge i faktorer som fører ikke rår over. Noen skom løp frem med en lommekniv og skar over stroppene?.. Sitér dette innlegget Link to post
MB Keila Svart 11.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2011 hmm kan en tilfredsstillende sikret båt på henger falle av? isåfall må årsaken ligge i faktorer som fører ikke rår over. Noen skom løp frem med en lommekniv og skar over stroppene?.. Jeg vet ikke om den var godt nok sikret eller ikke. Jeg bare synes enkelte er kjappe til å dømme, selv om de ikke kjenner de faktiske forhold. Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 11.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2011 (redigert) Hadde jeg som yrkesjåfør mistet den av bilen /hengeren så hadde de nesten tatt fra meg lappen pga. uforsvarlig sikring av last ... Her virker det som politiet ikke har hatt gidd til å ta opp sak og latt han fare evt.var dette en bekjent av tjenestemannen/dama og bare lot saken være ... Men manglene/utilstrekkelig sikring er det ikke tvil om her uansett grunn til at lasten falt av Redigert 11.Oktober.2011 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Tranen2 Svart 11.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2011 At det er mange hodeløse båtførere der ute visste jeg, men at de til og med er idioter på veien også - det overrasker. Fyren skulle blitt fratatt lappen på stedet! Sitér dette innlegget Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly. Link to post
chrisrik Svart 12.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2011 Jeg tror hvertfall vedkommende har lært, om enn noget sent... At båten falt av hengeren er nå en fin straff i seg selv. Både materielt sett OG et fint innvirken i stoltheten. Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.