toholthe Startet 4.Oktober.2011 Del på Facebook Startet 4.Oktober.2011 I min båt sitter motoren akterut og vv-berederen forut. Det er altså mye kjølevæske i slangene som er knotete å bytte. Er det ok å bare bytte det som er i motoren når jeg følger intervaller på annen hvert år? Har en Yanmar 2GM20F fra 2003 i båten. T Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 4.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2011 Det bør holde i massevis. Med den regulariteten vil du over tid ha ganske ny frostvæske hele tiden. Jeg mener nå at disse to-års intervallene er litt "overkill". Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 4.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2011 Fire-fem år er vel mer der jeg pleier å legge meg. Synes det er plenty ofte nok. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.