Captain Chaos Startet 5.Oktober.2011 Link til dette innlegget Startet 5.Oktober.2011 Hei! Da havnen jeg leier hos skal ha 100,- / døgnet fra 1. oktober så ble jeg veldig i beit for plass frem til opptak av båten som skal være om ca 14 dager. Syntes det var ille å måtte betale 100/døgn fordi jeg skal vinterlagre båten et annet sted pga pris. Så nå ønsker jeg hjelp og tips til en låneplass, rimelig leieplass, eller kanskje en annen løsning for en kort periode. Syntes også det var merkelig at når man leier for 1 sesong at denne utgår så tidlig som 1 oktober. :( Plassen bør være mellom Oslo og Moss et sted. Skal ha båten i opplag på Son i vinter. MVH Chaos Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
Møkkalasset Svart 5.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2011 Hva med gjestehavn et sted i nærheten? Har ikke de stort sett sluttet med å ta betaling for sesongen? Eller er det bare her på Sørlandet? Sitér dette innlegget Link to post
Captain Chaos Svart 5.Oktober.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2011 Har tenkt på gjestehavn jeg også, men vet ikke om det er noen som er "gratis" i denne perioden. En annen ting er frykt for tyverier av båt og utstyr. Men det går som en nødløsning. /Chaos Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
Møkkalasset Svart 5.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2011 En annen ting er frykt for tyverier av båt og utstyr. Men det går som en nødløsning. Hvis du har så stor båt at du trenger 4,5 meter plass, og mye utstyr ombord så må vel 1400 kr for 14 dagers trygg landligge fortone seg som en pølse i slaktetida. Eller? Sitér dette innlegget Link to post
Captain Chaos Svart 5.Oktober.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2011 Joda, 1400,- er ikke mye, men både av prinsipp ovenfor havnen og som ny-singel er det nok penger. Dessuten vil jeg heller gi fra meg en tusenlapp til et båtplassmedlem i stedet for en havne-hai i Oslo. Chaos Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.