Porsche Startet 5.Oktober.2011 Link til dette innlegget Startet 5.Oktober.2011 Hei Ser av og til båter av merke Corvin til salgs, er det noen som kan fortelle mer om denne båtprodusenten? Ser de blir linka både til Vestfjord, Fjord og Camoline... Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 5.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2011 Noen av formene til Camoline (Carsten Moen i Grimstad) ble overtatt av Sandefjord Plastindustri (var det ikke det de het?) som markedsførte disse båtene som Corvin. Bl.a. en 24 foter som hadde relativt moderne linjer for sin tid. Kan likne litt på en modell av Windy 22 kanskje. Synes ikke det var noe særlig "Fjord" over disse båtene, og hvor Vestfjord kommer inn i bildet, aner jeg ikke. En Corvin 24 hadde jeg en gang for bortimot 20 år siden. Fin båt det. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Porsche Svart 5.Oktober.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2011 Hei og takk for kjapt svar. Corvin 24 hadde jeg enda ikke hørt om, jeg har bilder av 17, 19 og 21. Du har vel ikke et bilde av 24 fotern du kan poste? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.