Jump to content

nordkapp 22 prosjekt


Kpt rødskjegg

Recommended Posts

Hei!

 

har fått båten opp og har begjunt med renovering.

har tatt ut alt av interiør og en kikk under dørken..meste parten av fineren under der var råtten og i tillegg skummet var trekt godt med vann..har tatt ut skummet på ene siden og fjernet meste parten av plater som var laminert med glassfiber..

Så lurer eg på og fylle inn med nytt skum eller bare forsterke på en annen måte? og vil ket skum burde eg bruke? har kikket og funnet ut at 2 komp. polyuretan skum må vere det beste, men har ikke funnet noen plass de seller dette uten om i usa og da koster det mere i frakt enn i selve produktet.. og i stedet for og bruke finer plater og laminere de med glassfiber har eg lest litt om og bruke divinycell..men vet ikke helt kordan dette brukes...noen som har noen råd her?

 

294135_10150389883900180_555865179_10523845_1207994380_n.jpg

 

har fjernet dørkeplaten som du ser her så skal se om eg får et nytt bilde.

Redigert av osmose (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

Hei!

 

Har ikke noe tips til skummet ditt, desverre. Var det skum i disse båtene orginalt? Selv har jeg en Comtesse, og i den er det ikke noe skum... :rolleyes:

 

Får du lagt ut noen flere bilder eller? :thumbsup:

 

Hilsen Thomas.

Skvulp Båtforening
Nor Star 290, 2001
Hjemmehavn; Slependen, Bærum

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...