spilli Startet 5.Oktober.2011 Del på Facebook Startet 5.Oktober.2011 Hei. Jeg var så uheldig og fikk slått av et stykke av keramikken på motstanderen/resistoren for glødepluggene. Er det noen som vet hvor man kan få tak i ny eller brukt? Har prøvd noen "skrotnisser" i Sverige, men ikke fått svar. Volvo Penta har ikke, sier de hos LA-SA. MVH spilli Sitér dette innlegget Link to post
windy26 Svart 6.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2011 Prøv hos bertel o steen (peugeot forhandler)dem solgte jo peugeot 504 og 505 Diesel som disse Indenor motorene satt i :-) Sitér dette innlegget Link to post
Haba Svart 6.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2011 Hadde også MB21B i min forrige båt. En av glødepluggene kortsluttet og tok med seg formotstanden. De opprinnelige glødpluggene var påstemplet 9v og glødetiden var 45sek. Det syntes like rimelig å skifte alle glødpluggene til 11v og 20sek. glødetid (tror det var plugger som ble brukt i Citroen)og så sløyfet jeg hele glødemotstanden. Sitér dette innlegget Link to post
spilli Svart 6.Oktober.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Oktober.2011 Prøv hos bertel o steen Takk for tips windy 26. Skal ringe dem. Mvh spilli Hadde også MB21B i min forrige båt. En av glødepluggene kortsluttet og tok med seg formotstanden. Takk for rådet Haba. Har tilfeldigvis 4 helt nye glødeplugger liggende, så jeg prøver å få tak i en ny/brukt formotstander først. Mvh spilli Sitér dette innlegget Link to post
GeirKS Svart 7.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2011 Mulig jeg har en slik del liggende, skal se etter. Geir Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.