Jump to content

Teleflexstyring virker ikke.

rarnfinn

Recommended Posts

Hei,

Har en 2001 modell 30 HK Yamaha 3 sylinder. Styringen har virket helt frem til i dag. Da kom det et lite dunk (eller smell) i det jeg skulle svinge brått til siden. ingenting skjedde når jeg prøvde å vri på rattet, det kan vris rundt og rundt men ingen kontakt.

Legger ved 2 bilder av opplegget til styringen, så hvis noen har peiling og kan hjelpe hadde det vært fint.

Hva kan ha skjedd? Bildet er fra undersiden av rattet hvor styringen fra motor er festet. Jeg har overhodet ikke greie på dette, men når jeg vrir på rattet går den kabelen på venstre side oppog ned..

20111006_15.28.18.jpg

20111006_15.28.31.jpg

og:

Bruk gammelkabelen til å dra den nye igjennom.

ikke dra ut gamlekabelen først , da kan det være temmelig krøkkete å deretter tre den nye på plass (det har jeg funnet ut på den harde måten :headbang: )

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...