Jump to content

Volvo Penta går bananas på delepriser


BOBO II

Recommended Posts

Nå tror jeg Volvo Penta har fått dilla på og heve priser på reservedeler. var innom Lasa Båt og motor 23 september for og få pris på nye injektorer på mine grønne Tamd71B røykbomber fikk en pris pr stk på 1932.- + mva ringte i dag for og bestille 6 nye komplette injektorer for og ha noe og gjøre etter sesongslutt. godt at jeg spurte om prisen først for i dag skulle dem ha 3010.- pr stk + mva. :boxing:

fikk ikke noe annen forklaring fra stakars kontordamen at det var Volo Penta som hadde øket prisene og de måtte følge volvos veiledene priser.. :crazy: blir vel en jobb for asker Elektro Diesel dette ja :sweat:

1986 mod: GH-16 70HK Eivinrude. 1985 Draco 21 VP 165 hk. 1987 Paramount 21 225 Hk Johnsen. Fjord 24 Weekender VP 170HK. 1986 Windy 27 CC VP 2x 260HK. 1987Windy 9800 VP 2x260HK. 1991 mod Princess 45 fly 2xTAMD 71B. Storebro 465 Biscay. 2xTamd 74 P_B
Windy 9800 Targa 1987mod 2*AQ271C 270HK

Link to post
Share on other sites

Trur nok kontordamen har gjort en liten feil.

 

1932,-+ mva er pris for bytte injectorer og 3010,- +mva mest sannsynlig for helt nye.

Jeg betalte i allefall i underkant av 2000,- for 3 uker siden hos Framnes i Sandefjord

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Om prisen virkelig har steget så mye de siste ukene, sjekk i Sverige.

Fram til siste prisstigning på deler i Sverige var det mye å spare på å handle hos Drevia.se eller Axelson i Strømstad. Axelson har akurat samme pris som Drevia.

Jeg sjekket bytte Injektorer,bytte Turbo og Varmeveksler. 15-20%% under Norge + kursdifferanse

Pr.01.01.2011 steg prisene kraftig der borte, prisene ble nesten lik Norge. Om VP Norge har økt prisen med over 30% er Sverige igjen aktuelt.

Web siden til drevia.se er grei for å finne priser.

Redigert av Mariell (see edit history)

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...