Jump to content

Edit History

pipe

pipe

Pinkvin skrev for 17 timer siden:

Alltid "kjekt" med folk som står med henda dypt i lommene og kjefter når en selv står med oppgaver som må gjøres

Det er helt sikkert.
Dro hjem til min gamle far for å polere bilen hans en søndag i ett normalt nabolag med eneboliger som har ca 1 mål tomt.
Hadde ikke før fått skrudd på polermaskinen før naboen dukket opp og lurte på om jeg snart var ferdig å bråke.
Joda det tar sjeldent mer enn 5 min å polere en bil så snart ferdig hadde jeg lyst til å svare.
Men høflig som jeg var la jeg bort polermaskinen og satt i gang for hånd.
Etter 30 min så stablet han familien inn i bilen og forsvant for resten av dagen.

pipe

pipe

Pinkvin skrev for 17 timer siden:

Alltid "kjekt" med folk som står med henda dypt i lommene og kjefter når en selv står med oppgaver som må gjøres

Det er helt sikkert.
Dro hjem til min gamle far for å polere bilen hans en søndag i ett normalt nabolag med eneboliger som har ca 1 mål tomt.
Hadde ikke før fått skrudd på polermaskinen før naboen dukket opp og lurte på om jeg snart var ferdig å bråke.
Joda det tar sjeldent mer enn 5 min å polere en bil så snart ferdig hadde jeg lyst til å svare.
Etter 30 min så stablet han familien inn i bilen og forsvant for resten av dagen.

En annen gang klipte jeg plenen på en søndag etter å ha klarert med den ene naboen min som var hjemme mens naboen på den andre siden var på hytta.
Da fikk jeg kjeft av en type som var ute å gikk tur på veien.
Fikk klar beskjed om at det ikke var lov å klippe plenen på en søndag noe som er det reineste sprøyt.
Var ikke veldig ydmyk da etter å ha forklart han inngående om loven uten å få annet ett bullshit og spydigheter tilbake ba jeg han å dra til helvete. 
Det siste jeg hørte i fra fjotten var at han skulle ringe til politiet

pipe

pipe

Pinkvin skrev for 16 timer siden:

Det er helt sikkert.

• Create New...