Jump to content

Liker du å dra ut alene i båten?


Sjøogvind

Recommended Posts

Jeg liker selskap.

Bud 1: Du må invitere noen.

Bud 2: Du må si fra når du reiser o.s.v.

Bud 3: Det må passe for den inviterte.

 

Godt spørsmål, men du har jo gitt svar på hva du selv synes. Tror mange her inne synes det er helt topp med en tur alene, mens de samtidig synes at det er topp med selskap på båttur.

 

Det er vel på grensa til å være en relavant tråd dette.....

Link to post
Share on other sites

Nei! Jeg kan telle med en finger den ene turen jeg har hatt i båten uten gutta (barna). Det var da jeg hentet ny båt i Horten ifjor. Da fikk jeg en tur alene da jeg smilte fra øre til øre. Etter det har begge gutta blitt en del av det å dra på tur. Å være i båten uten de er direkte utrivelig - jeg har forsøkt - men har ila 3 år ikke dratt på tur uten de..flag_bp.gif

Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 SportBavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK  | Bavaria 42 Vision

Link to post
Share on other sites

Hei, I sommer kjørte jeg fra Molde over Hustadvika, og tilbake alene.

På turen nordover var det havblikk med solnedgang.

Når jeg skulle sørover igjen hadde det blåst 12M/S hele dagen, jeg var litt usikker på om å dra over "Vikja" men det gikk utrolig bra, surfet fra 6-14 knop i bølgene, mye ratting.

Kona har ikke ville vært med da.Strømmen gikk nordover og vinden sørover, jævlig krappe sjøer.

Det er bar å slakke ned og la sjøene få jobbe fra seg.

Solnedgang over Talgsjøen:

16082011440.jpg

Redigert av jonn (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Liker best å holde på alene med båten. Det er greit å ha med noen når jeg skal kjøre båten. Men jeg liker best å jobbe på båten alene.

 

Fin tråd forresten Sjøogvind :flag_bp: :flag_bp:

Sollux 24 uten AC Sabb Diesel, Mitsubishi M4.140 33 spreke hester

Eberspächer D3LCC

Link to post
Share on other sites

Det er greit å ha med noen når jeg skal kjøre båten, men jeg liker å kjøre alene. Jeg liker best å jobbe på båten alene.

 

Fin tråd forresten Sjøogvind :flag_bp: :flag_bp:

Sollux 24 uten AC Sabb Diesel, Mitsubishi M4.140 33 spreke hester

Eberspächer D3LCC

Link to post
Share on other sites

Er stort sett alene på sjøen. Stort sett koser jeg meg og har det helt topp i eget selskap.

Hender det er litt knotete å få fortøyd alene men stort sett går det også greit med litt planlegging.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...