småbåtentusiasten Startet 8.Oktober.2011 Del på Facebook Startet 8.Oktober.2011 Så en seilbåt i dag med en kvart venstre månesigd og bokstavene "ini" etter(?) Hvilken båt? Noen som vet om en side med liste over logoer og båter? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 8.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2011 En kvart månesigd, er ikke det Comfort. Og Comfortina med "ina etter"? Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 8.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2011 Denne logoen? Det som Lazyjack sier Comfortina. Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
småbåtentusiasten Svart 8.Oktober.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Oktober.2011 Fant noen bilder av Comfortina i 30-32 fots klassen og det så ut til å være den, ja. Men logo-liste, da. Har forsøkt alt tenkelig på Google. Noen må da ha samlet en slik liste? Det er jo avkoblings-quiz på sjøen å gjette båtmerker. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 8.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2011 Min aller første båt fikk jeg som 11-åring. Dette var en seilbåt med FJ N-14 i seilet, noen som vet hvilke båt jeg snakker om? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Jawik Svart 9.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2011 FJ N-14 <<<< Fru Jacobsen Nærmer seg 14 år Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Salt Svart 9.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2011 Min aller første båt fikk jeg som 11-åring. Dette var en seilbåt med FJ N-14 i seilet, noen som vet hvilke båt jeg snakker om? vill gjetting - FinnJolle... FJ N-14 <<<< Fru Jacobsen Nærmer seg 14 år :giggle: Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Fru Jacobsen Svart 9.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2011 Haha nærme men ikke helt riktig :-) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Mulligan Svart 9.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2011 (redigert) Det er nok denne du har sett. En av 900 eksemplarer bygget mellom 1982 og 1998. Seilmerke FJ er Flying Junior. Nedskalet versjon av FD. Tenkt som rekrutteringsbåt til samme. Redigert 9.Oktober.2011 av Mulligan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 9.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2011 (redigert) Flying Dutchman Junior var min første båt ja :-) Hvorfor ble jeg ikke sjokkert at svaret kom derfra? hehe Redigert 9.Oktober.2011 av Fru Jacobsen (see edit history) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Mulligan Svart 9.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2011 Flying Junior. Og nei, åpen hekk er ikke noe Bavaria fant opp. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.