Rolfy Startet 10.Oktober.2011 Del på Facebook Startet 10.Oktober.2011 Hei, jeg har kjøpt meg en båt med Suzuki DT 140 på, en 95 modell. lurer på om jeg kan stole på Oil injection systemet! eller er det vanskelig å koble bort og heller kjøre olje rett i tanken? Og en annen ting, er det noe spesielt med denne motoren? ligger kun en til salgs på nettet i Norge!! Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 10.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2011 Lurte på det samme sjøl på min DT65 (1988), spurte på et båtverksted og han sa at det systemet eg hadde var til og stole på. Ser etter kver gang eg starter, og i ny og ne når farten er lav, at det er litt blårøyk etter meg. Sitér dette innlegget Link to post
yam2 Svart 10.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2011 Hei har en suzuki 350 motorsykkel 1972 modell som fortsatt bruker orginalt injeksjon system vil tro det er solid ja, har bestandig brukt det systemet på påhengere og div 2takts kjøretøy. på mcen er faktisk turteller koblet til oljepumpa og så lenge den virker kommer det olje/smart. ellers kan det være at systemet pumer inn olje til ramlager,det sliter du med hvis du kutter ut systemet. Tut og kjør dette er saker som virker Sitér dette innlegget Link to post
dodgevan Svart 13.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2011 hei har erfaring fra 1998 dt 115 har aldrig hatt noe problem,men bruker 1% i tanken v.konservering på høsten og ser da på våren at den bruker olje fra injektorsystemet før jeg fyller ren bensin. Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 13.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2011 Lurt! Sitér dette innlegget Link to post
Rolfy Svart 17.Oktober.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Oktober.2011 Hvordan kan man se at den tar olje fra tanken? den bruker vell ikke så mye at det er synbart før etter noen turer /timer? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.