Geir Kallevik Startet 11.Oktober.2011 Link til dette innlegget Startet 11.Oktober.2011 (redigert) Ønsker innspill på hvilke propell jeg bør velge til min Scand Atlantic. Har en TAMD 60C motor men er noe usikker på utveksling på giret. Ønsker primært en propell som gir best mulig driftsøkonomi og er ikke ute etter toppfart. Et vesentlig moment vil være lavest mulig " propellstøy ". Takker for alle inspill Redigert 11.Oktober.2011 av Scand Atlantic (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 11.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2011 En screw back propell i fra et anerkjent merke vil vel kunne innfri, hadde tatt kontakt med Sleipner eller Winrace propellers, de kan det meste om propell. Sitér dette innlegget Link to post
marjuz Svart 28.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2011 Har du fått noe svar på denne ? Jeg har også Scand Atlantic med TAMD 60C. Usikker på giret. Men propellen ser veldig orginal ut. Toppfart på høsten er ikke mer enn 16 knop. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.