Mariell Svart 12.Oktober.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Oktober.2011 Når legges det normalt om til vinterdekk på sørlandet? Sånn ca. 1. døgn etter første dag med glatte veier og kaos. Fools never learn . Seriøst, sånn ca. midt i november vil jeg tro. Har selv piggfritt og bytter i begynnelsen av November Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
glalaks Svart 12.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2011 heheh.. stemmer det.. Du vet ikke hvilken da det blir sånn kaos??? Nei får vell bytte snart.. Første vinter med pigger! Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Faxen Svart 12.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2011 Formann i folkereisinga for 2 meter snø. Fortrinnsvis nord for Sinsenkrysset. Kjære Hulda, kan du sende meg et medlemskort? Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Astor Svart 12.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2011 Bytter til nye gode helårsdekk på lastebilen på fredag. Her er det Bridgestone som gjelder. Personbilen har fått på seg de piggfrie. Ny bil og nye dekk denne vinteren. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Faxen Svart 12.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2011 Personbilen har fått på seg de piggfrie. Ny bil og nye dekk denne vinteren. Ny bil??? Har du arva eller...... Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
10ta9c Svart 12.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2011 Hva foretrekker folk da? Kalt og stabilt eller mildt og ustabilt rundt 0 grader? Heller kaldt og tørt enn mildt og vått. Skitten saltsørpe til støvelskaftene har jeg problemer å se sjarmen i. Selv om jeg kan tillate meg det privilegium å bytte ut varm dunjakke med kaldt regntøy, og vrengt paraply. Sitér dette innlegget Oppussing av Alicraft 26 Trebåtfestivalen i Ulsteinvik 16-19 Aug. Link to post
Figaro Svart 13.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2011 Slipper vi is i fjorden er jeg glad for det. Håper på mange fine fisketurer i vinter. Nykokt kaffe, varme rundstykker og og varme i styrhuset, og snøret hengende ute etter torsken. Mmmmmm Aktiv bruk av tråleren, med andre ord Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Mariell Svart 1.November.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.November.2011 (redigert) Starten på vinteren er i allefall mild nok. Oppdaterte prognoser viser fortsatt at det blir en mild vinter. http://www.aftenposten.no/nyheter/Varsler-mild-vinter-6675180.html DMI er enig. http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/maanedsprognose.htm MEN både Norges og Danske metrologiske, advarer. De har bomma før. Jeg fortsetter å og håper på det beste. Redigert 1.November.2011 av Mariell (see edit history) Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
CB. Svart 1.November.2011 Del på Facebook Svart 1.November.2011 Bare vi får snø til jul er jeg fornøyd og klarer meg også utmerket med en min.temp på 2-3 kuldegrader Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
hanto1 Svart 1.November.2011 Del på Facebook Svart 1.November.2011 Håber jaffal at det blir lide is på sørlandskysten Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 1.November.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.November.2011 Isfritt, -5 til -10 med 1/2 meter snø og stabilt pent vær, er drømme vinteren min. Blir det slik, er jeg kjempefornøyd. Is???? kunstis eller Hennig Olsen? Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
CB. Svart 1.November.2011 Del på Facebook Svart 1.November.2011 Isfritt, -5 til -10 med 1/2 meter snø og stabilt pent vær, er drømme vinteren min. Høres meget bra ut dog inntil -5 og da kan en kanskje unne seg en cognac til Henning Olsen isen om den finnes i vanilje/sjokolade/krokan versjon på pinne Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Roger jo Svart 1.November.2011 Del på Facebook Svart 1.November.2011 Denne metrologiske stenen tar aldri feil av været. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Teerex Svart 1.November.2011 Del på Facebook Svart 1.November.2011 (redigert) 13-14 grader i dag 1. november her på 68 grader nord er jo helt greit Redigert 1.November.2011 av teerex (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Hakkannen Svart 1.November.2011 Del på Facebook Svart 1.November.2011 Denne metrologiske stenen tar aldri feil av været. Dette må vel være en av de mest nøyaktige metrologiske instrumentene som er i bruk? Genialt Sitér dette innlegget Link to post
Baatlaus Svart 2.November.2011 Del på Facebook Svart 2.November.2011 Satser på lite snø, ca 25grader i skyggen, og rundt 30 i vannet her på 26' N 81W. Båten ligger klar for turer hele vinteren å bekymringene er få. Livet er kjiipt. :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.