Gew77 Startet 11.Oktober.2011 Link til dette innlegget Startet 11.Oktober.2011 Ser at Biltema har kommet med noen rimelige bilinstrumenter i hvitt: http://www.biltema.no/no/Bil---Mc/Biltilbehor/Bilelektrisk/Bil_instrumenter/Oljetrykkmaler2/ Fargen i belysningen kan endres;) Jeg trenger nytt voltmeter og oljetrykksmeter i min Nidelv 24. Kan disse benyttes i båt?? Kanskje denne passer i dumme spm tråden.. Sitér dette innlegget Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
index Svart 11.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2011 Sjekk hvilket materiale de er laget av. jeg hadde et par Biltema instrumenter i forrige båt, der rustet frontringene betydelig. Men de fungerte fint da, det var kun det utseendemessige jeg ikke likte... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
rolf-eigil Svart 14.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2011 Hei! Har enda til gode å finne noe fra Biltema som er verdt det det koster. Båten er din stolthet, kjøp kvalitet så slipper du å bytte etter et par turer neste sommer. Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 15.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2011 biltema instrumenter er helt supre de, men jeg ville kjøpt den maritime serien, de er mere beregnet for fuktig klima. Har hatt den typen i båten i mange år og de er minst like bra som dyrere modeller Sitér dette innlegget Link to post
Gew77 Svart 15.Oktober.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2011 Jeg deler ikke den generelle oppfatningen av Biltema, Rolf Eigil. My på BT er rask, mens mye er også bra. Båten er min stolthet (skal ihvertfall bli det), men ikke for Når det gjelder instrumentene, velger jeg nok den maritime versjonen. Sitér dette innlegget Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
FjordHT Svart 15.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2011 Jeg har kjørt den andre typen biltema-bilinstrumenter i min båt, og det fungerer meget bra. Oljetrykk og voltmeter monterte jeg i fjor, fungerer like bra enda. Temp måleren har vært i båten like lenge, men ble montert i år, virker helt fint den også. Mye bæs om biltema inne på forumet, men tror ikke folket har helt taket på det de snakker om. De få tingene jeg har ødelagt, av mange, har jeg fått erstattet uten problemer over disk. Ting som krever enortm mye mikkmakk å montere kjøper man av en annen kvalitet men til en annen pris. BT gir mye for pengene, sån er det bare. Det tar normalt under 30 minutt å bytte et instrument.... Sitér dette innlegget Link to post
yam2 Svart 15.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2011 Hei har voltmeter fra BT som har stått i båten i 6år,litt brunt i rundt metalldekkring men funksjon ok/beregnet for bil. mulig jeg vurderer og bytte neste år kostervel ca 100lappen og er byttet på kort tid Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 15.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2011 Fungerer bra de instrumentene, største faren er vel at de kan bli brune litt fort. Den maritime serien til Biltema er WEMA imstrumenter, veldig bra saker, og koster kun litt mer en instrumenter til bil. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Kobben Svart 19.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2011 Har hatt biltema bil voltmeter og temp i ei fuktig tresnekke i over 2 år, og funker fint og ser bra ut ennå.. litt blassere i gråfargen bakpå, men.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.