Optimist1 Startet 12.Oktober.2011 Del på Facebook Startet 12.Oktober.2011 Jeg har en Viking 28 som sårt trenger en ny takluke. Jeg har ikke klart å finne noen standard takluker med de samme målene som er på Vikingen. Er den noen som vet hvor en slik luke evt. kan bli laget og tilpasset båten? Hele rammen sitter utenpå skroget, det er i grunn en enkel patent (se bilde). Takker for tips! Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 13.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2011 Maritim har solgt nytt "glass" til slike luker, men aner ikke om de har dine mål. Tror du sliter med å få ny ramme hvis denne er defekt. Sitér dette innlegget Link to post
cantina Svart 13.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2011 De produseres anda av Asbjørn Tjøstheim http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29826862 Sitér dette innlegget Link to post
Optimist1 Svart 13.Oktober.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Oktober.2011 Tusen hjertelig takk for et meget godt tips! Sitér dette innlegget Link to post
jeb Svart 13.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2011 ja er det ikke fint at noen gidder og produsere ting som ble levert for en god tid siden jeg kjøpte også nytt glass der også kjøpte blå for alt skal ha gjennom gående være blått i hele båten jeb Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.