Jump to content

har planer for snekka mi under oppussing, kansje litt harry?

harry92

Recommended Posts

Unektelig litt spesielt med flammelakkert skrog, men hvorfor ikke? Det liver opp i hvert fall, og kommer garantert til å være samtaleemne for alle havnene du legger til i. Tror kanskje jeg hadde lekt meg litt med photoshopping først for å få et inntrykk av resultatet før jeg hadde tatt frem penslene.

Legg også flammelakkeringen oppå noen lag med klarlakk, slik at det faktisk er mulig å få det av igjen. Det er MYE jobb å få malt treverk trehvitt igjen om man ønsker å reversere prosessen.

Gleder meg til å se resultatet.

Legg også flammelakkeringen oppå noen lag med klarlakk, slik at det faktisk er mulig å få det av igjen. Det er MYE jobb å få malt treverk trehvitt igjen om man ønsker å reversere prosessen.

Gleder meg til å se resultatet.

DET var beste rådet du har fått i denne tråden.

Er ikke sikker på om jeg gleder meg til å se resultstet, men sikkert morro og du vil bli lagt merke til. Hver sin lyst. :lol:

Enig med Index, Projectet er ikke LITT Harry, men veldig mye.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...