Jump to content

har planer for snekka mi under oppussing, kansje litt harry?


harry92

Recommended Posts

Jeg regner med at du skal brennlakkere båten, så vær forsiktig så du ikke brenner den opp under lakkeringen! :headbang:

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Unektelig litt spesielt med flammelakkert skrog, men hvorfor ikke? Det liver opp i hvert fall, og kommer garantert til å være samtaleemne for alle havnene du legger til i. Tror kanskje jeg hadde lekt meg litt med photoshopping først for å få et inntrykk av resultatet før jeg hadde tatt frem penslene.

 

Legg også flammelakkeringen oppå noen lag med klarlakk, slik at det faktisk er mulig å få det av igjen. Det er MYE jobb å få malt treverk trehvitt igjen om man ønsker å reversere prosessen.

 

Gleder meg til å se resultatet.

Link to post
Share on other sites

Legg også flammelakkeringen oppå noen lag med klarlakk, slik at det faktisk er mulig å få det av igjen. Det er MYE jobb å få malt treverk trehvitt igjen om man ønsker å reversere prosessen.

 

Gleder meg til å se resultatet.

 

DET var beste rådet du har fått i denne tråden.

 

Er ikke sikker på om jeg gleder meg til å se resultstet, men sikkert morro og du vil bli lagt merke til. Hver sin lyst. :lol:

 

Enig med Index, Projectet er ikke LITT Harry, men veldig mye.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...