Teerex Svart 18.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2011 Hmm vet ikke om jeg skjønte helt hva du mente der. Men i anleggsflaten mellom drevet og bellhousing er det ingen pakning. Så dermed skulle det jo være mulig at det siver vann inn i mellom der hvis ikke flatene er 100% i kontakt med hverandre. Og vannet siver videre inn mellom drev og bellhousing i mellomrommet mellom dem forbi klemringen og videre inn i belgen dersom det ikke er noe gummi eller tetningsstoff en eller annen plass som stopper det ? Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
ing Svart 19.Oktober.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Oktober.2011 Om du ser på første bildet du la ut der du ser inn mot klemmring ser du gummibelgen på utsiden, når du monterer på aktre del av drevet vil det presse inn mot belgen og tette, eller ? Sitér dette innlegget "Seilbåt er fint d, men ikke nødvendig" Link to post
Teerex Svart 20.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2011 Umulig å si om det tetter, og isåfall er det jo metall mot metall, og ingen pakning mellom klemringen og "tuten" på drevet. Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.