Bitteliten Startet 18.Desember.2004 Link til dette innlegget Startet 18.Desember.2004 På nye båten har jeg oppdaget at det er en egen vimpelmast på radar/lanternemasta på targabøyen. Tenke at jeg kan henge Baatplassen vimpel her. Er det noen mulighet for å få kjøpt en slik en ? Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 18.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2004 Gå inn på 'Medlemssider' helt øverst til høyre, og deretter velger du effekter. Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 19.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2004 Og ettersom jeg akkurat har bestilt 2 stk, og har hatt dialog med Ingar i ettertid, anser jeg det som sannsynlig at der ligger vimpler på lager siden han ikke har kommentert dette. Jeg vil samtidig oppfordre at du sender im til ingar når betaling er gjennomført, for som i mitt tilfelle foretok ikke banken automatisk og sendte kvittering til Ingar, slik at han selv måtte følge med på kontoutskrift. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 19.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2004 Lagerstatus er 26 vimpler igjen, sier ifra på Effekter-siden når det er tomt. Det som skjedde med bestillingen til Perlen er et særtilfelle, har kun skjedd en gang. Så de som bestiller trenger ikke å sende IM før dere evnt. lurer på om noe er galt. Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 19.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2004 (redigert) Ja da har jeg også kjøpt 1 stk ny lager status= 25 igjen. Redigert 19.Desember.2004 av careka (see edit history) Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Verrie Svart 19.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2004 Det som skjedde med bestillingen til Perlen er et særtilfelle, har kun skjedd en gang. Ja, det er utrolig å jeg klarer Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 19.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2004 Ja, det er utrolig å jeg klarer Ifall noen skulle være i tvil, dette må være Skandiabankens/BBS' feil, man trenger ikke å foreta seg noe spes. for at jeg skal få giro-melding på beløp som innbetales på baatplassen-kontoene. Men det skjedde altså ikke i dette ene tilfelle. Og jeg sjekker normalt ikke kontoutskriften, derfor ble ikke bestillingen til Perlen oppdaget. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.