Poseidon Startet 19.Desember.2004 Link til dette innlegget Startet 19.Desember.2004 God dagen, gode båtvenner! Mens jeg nå nettopp kjøpte juletre kom jeg plutselig på en ide (jeg tenker visst båt hele tiden ) For å spre det gode budskap - det om entusiastene på baatplassen - og få flest mulig til å føre Båtplassenvimpel, bestemte jeg meg for at: Alle som deltar i Båtførerkurset, og avlegger Båtførerprøven på Båtplassensamlingen i Stavanger - de får hver sin gratis Båtplassenvimpel for å vise allverden at de er ekte Båtentusiaster Velkommen til entusiastisk båtførerkurs, i båtplassenregi, få båtførerbevis og båtplassenvimpel ..... Dette må vel endelig være nok besvergelser til at det vemmelige hvite som nå kommer ned kan forsvinne Med entusiastisk hilsen Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Plomma I Svart 19.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2004 God dagen, gode båtvenner! Mens jeg nå nettopp kjøpte juletre kom jeg plutselig på en ide (jeg tenker visst båt hele tiden ) For å spre det gode budskap - det om entusiastene på baatplassen - og få flest mulig til å føre Båtplassenvimpel, bestemte jeg meg for at: Alle som deltar i Båtførerkurset, og avlegger Båtførerprøven på Båtplassensamlingen i Stavanger - de får hver sin gratis Båtplassenvimpel for å vise allverden at de er ekte Båtentusiaster Velkommen til entusiastisk båtførerkurs, i båtplassenregi, få båtførerbevis og båtplassenvimpel ..... Dette må vel endelig være nok besvergelser til at det vemmelige hvite som nå kommer ned kan forsvinne Med entusiastisk hilsen Poseidon Hei Hei, du bor nesten på Norpolen Da kan det hende at det kommer noe vitt ned der du bor selv på vestlandet Har manøvrert båt siden jeg var en neve stor tok båtførerprøven i -74 burde vel holde?????? Noen mener det ikke er godt nok, hva mener du??? Har jo holdt det vedlike men det er klart hvis det skulle være et nødvendig krav fra høyeste hold så skal jeg bøye meg for det. Sitér dette innlegget hilsen Plomma I, roynils@online.no Link to post
Astor Svart 19.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2004 Sitter å tenker det samme jeg. Født og oppvokst ved båthavna i Moss. Tok Båtførerprøven i 1967. (Gud vet hvor lappen er blitt av.) Føler at jeg har grei styring både på bestikk og det rundt meg når jeg ferdes. Men selvfølgelig, man glemmer jo noe med tiden. Men det har jo kommet godt med påfyll også. Sitter å lurer på om jeg kanskje skulle hive meg på for oppfriskningen skyld? OK, send meg det jeg behøver, så blir jeg også med på kurset, Poseidon! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Plomma I Svart 19.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2004 God dagen, gode båtvenner! Mens jeg nå nettopp kjøpte juletre kom jeg plutselig på en ide (jeg tenker visst båt hele tiden ) For å spre det gode budskap - det om entusiastene på baatplassen - og få flest mulig til å føre Båtplassenvimpel, bestemte jeg meg for at: Alle som deltar i Båtførerkurset, og avlegger Båtførerprøven på Båtplassensamlingen i Stavanger - de får hver sin gratis Båtplassenvimpel for å vise allverden at de er ekte Båtentusiaster Velkommen til entusiastisk båtførerkurs, i båtplassenregi, få båtførerbevis og båtplassenvimpel ..... Dette må vel endelig være nok besvergelser til at det vemmelige hvite som nå kommer ned kan forsvinne Med entusiastisk hilsen Poseidon Hvis det er mulig så blir jeg med jeg oxo, Sitér dette innlegget hilsen Plomma I, roynils@online.no Link to post
Poseidon Svart 19.Desember.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2004 Hvis det er mulig så blir jeg med jeg oxo, Selvfølgelig er det mulig - the more the merrier! Send meg en liten mail med: Navn Adresse Fødselsdato til poseidon krøllalfa welde.com - så kommer "pakken" i posten i løpet av noen få dager. mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Faxen Svart 19.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2004 Hei Poseidon. Straks pengene i kassen skramler, bøker ut av postkassen ramler. Takk for forsendelse. Faxen PS! Som Stavanger gutt, kan du svare på følgende: Hvis jeg skriver mitt båtnavn med KS istedet for X, ringer det en bjelle hos deg? DS! Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Poseidon Svart 19.Desember.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2004 Hei Poseidon. Straks pengene i kassen skramler, bøker ut av postkassen ramler. Takk for forsendelse. Faxen PS! Som Stavanger gutt, kan du svare på følgende: Hvis jeg skriver mitt båtnavn med KS istedet for X, ringer det en bjelle hos deg? DS! Hei igjen Faxen, Faksen med 'ks' refererer trolig til en grunne med samme navn. Disse grunnene finnes langs hele kysten og navnet har sin opprinnelse i at når det brøt over disse grunnene kunne skumrokket minne om fakset på en hest. Men hvis du hadde noen annen bjelle i tankene så må jeg foreløpig melde pass - mente du kanskje at båten har vært hjemmehørende her i Stavanger og at jeg burde kjenne båten? mvh Poseidon PS Kjekt å høre at "pakken" er kommet vel frem! DS Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
REM Svart 19.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2004 (redigert) Mens jeg nå nettopp kjøpte juletre Med entusiastisk hilsen Poseidon Hva har du tenkt til å henge i toppen av juletreet da Poseidon? Redigert 19.Desember.2004 av rem (see edit history) Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Poseidon Svart 19.Desember.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2004 Hva har du tenkt til å henge i toppen av juletreet da Poseidon? Pyntingen av juletreet sorterer under stuertdepartementet, så det legger jeg meg overhodet ikke bort i. Men under juletreet, der håper jeg å finne boken om Wichmann motorfabrikk og annen like oppbyggelig litteratur ..... mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Faxen Svart 20.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2004 Hei igjen Poseidon. Du har helt rett (som vanlig), og ja, båten ble hentet i Stavanger 2003. Den har hatt Stavanger / Tananger som hjemmehavn fra 1977. Faxen Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Verrie Svart 20.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2004 Alle som deltar i Båtførerkurset, og avlegger Båtførerprøven på Båtplassensamlingen i Stavanger - de får hver sin gratis Båtplassenvimpel for å vise allverden at de er ekte Båtentusiaster Poseidon Å filleren, jeg må skaffe en båt til, har jo akkurat bestilt 2 vimpler. Er det greit for deg poseidon om jeg legger skylda på deg når kona kommer etter meg med kjevla når jeg anskaffer enda en båt ???? For dere som måtte lure på dette med kjevla, det blir isåfall båt nummer 6 på 3 år Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 20.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2004 Husk at baatplassen-vimpler stiger i verdi. En slik vimpel er omtrent som en gullkantet aksje, og etterspørselen er enorm hver gang lageret er tomt Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 20.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2004 Når vi er inne på dekaler og slikt. Et ønske: Skaff oss litt voksne T-skjorter som passer. Har 2 stk. xl som sitter som pølseskinn Ønsker noe som kan passe oss litt romslige rundt belte. Bestiller 3 stk. omgående. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
bliss X Svart 20.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2004 Bare en liten test på at opplasting av bilder virker igjen Sitér dette innlegget Link to post
Jamo Svart 20.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2004 God dagen, gode båtvenner! For å spre det gode budskap - det om entusiastene på baatplassen - og få flest mulig til å føre Båtplassenvimpel Har du vimpel på Poseidon? Sitér dette innlegget Link to post
Bertinius Svart 20.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2004 Blir gjerne med på båtfører-eksamen, kall de t hva du vil Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 21.Desember.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2004 Har du vimpel på Poseidon? Hei Jamo, Spørsmålet minner om en kommentar som jeg fikk for lenge siden fra en kollega jeg jobbet sammen med i Kuala Lumpur. Han var nemlig så helt ubeskrivelig smellfeit at han vakte oppsikt hvorenn han kom. Han pleide å si at det hadde sine fordeler: "En mann med mitt utseende behøver ikke visittkort!" Omtrent det samme kan jeg si: "En mann med båt som min behøver ikke vimpel....." Nei, i alvor snakk; foreløpig har jeg ikke vimpel, men den kommer - selv om den lille fliken ikke blir så lett å få øye på oppe i masten. mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.