Jump to content

Vann i gearolje på Yanmar SD20 drev


Bidevind

Recommended Posts

Hei

 

Eg har aldri skifta o-ringane på tappepluggane. Eg har tappa av drevolja på begge våre SD20 6-7 gangar på dei sju åra me har hatt båten. Derimot så har eg skifta zimmerringane fleire gangar.

 

 

Ask

 

Det er utrolig mange som har skiftet tetninger på aksel fordi de mente det var lekkasje der men så var det i pluggen. Den oringen koster noen få kronestykker og er verd investeringen!

 

Jeg synes det er merkelig at det skal være nødvendig å bytte Zimmering flere ganger på 6-7 år. Hvis mann ikke har kjørt propellen full av fiskesen å vært uheldig, eller at anleggsflaten til Zimmering er slitt.

 

Det kan imidlertid være lurt å kontrollere oljen med jevne mellomrom. Nar man har kjørt tar man peilepinnen opp og drypper en teskje full. Tar lighter under og varmer opp. Hvis det begynner å boble vann er det lekasje. Med denne måten oppdages det lenge før oljen blir hvit.

 

har du bruksanvisning for demontering av Zimmering! Redigert av ravddo (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hei

 

Båten vår er ein cat, me har såleis to drev som må vedlikehaldast. Då me kjøpte båten i 2004 så skifta ein "proff"

zimmerringane, men satte dei på feil veg. Eg skifta dei ved å la båten fjøra tørt slik som på filmen.

 

I dette drevet var det mykje meir vatn enn kva eg har opplevd.

 

Det er svært viktig at zimmerringane blir satt på rette veg. Dvs. med spiralfjørene mot trykksidene. Dvs. mot sjøen og mot olja.

 

Om ein skur ut peilepinnen etter at ein har tatt ut avtappingspluggen så kjem ikkje olja og vatnet så raskt. Eg har laga eit spesialverkty av tre til å skur ut peilepinnen. Det er eit sylindrisk trestykke med ein spor i eine enden og eit lite tversgåande handtak i andre enden.

 

Lykke til.

 

Ask

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...