larsen2000 Startet 23.Oktober.2011 Link til dette innlegget Startet 23.Oktober.2011 Jeg har montert ekkolodd på en Askeladden 475. Har fulgt manualen og boret i riktig dimensjon og fylt skruehull med Tech 7. Ser derimot ikke skruene gjennom skroget (når jeg titter inn luka til dobbeltbunnen da det på hver siden er flyteelementer støpt fast i ytterskroget. Skruene går altså inn i en av flyteelementene (regner med det er det det er). Hvordan får jeg dobbeltsjekket at dette er potte tett? Vil vann som eventuelt trenger inn renne ned i skrogbunnen, eller er disse kassene helt tette med bare luft inni? Sitér dette innlegget Link to post
Saga 7000 turbo Svart 21.November.2020 Link til dette innlegget Svart 21.November.2020 Skal være skum i dobbeltskroget, for å stive av samt at båten da vil flyte uansett, selv om den kappes i to. Men om skruehullene ikke er tette vil skummet muligens trekke vann og vekten på båten øker. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.