okeido Startet 26.Oktober.2011 Del på Facebook Startet 26.Oktober.2011 hva er enkleste måte, utvendig syns ikke noe tæring, går det bare å stake opp? Sitér dette innlegget Link to post
okeido Svart 26.Oktober.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Oktober.2011 ingen kommentar? Sitér dette innlegget Link to post
littmild Svart 26.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2011 Er det veldig komplisert å demontere da? Greit å gjøre det ordentlig når det først skal gjøres mener jeg :) Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
okeido Svart 27.Oktober.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Oktober.2011 harnte prøvd jeg,derfor jeg prøver å spørre før jeg gjør noe,ska jeg ta den av avsluttes hele motor kapittelet for i år.men takk for din mening iallefall. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 27.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2011 Demontering av eksosbend er da en enkel sak! To til fire skruer, og to slanger så er det av. Deretter må det satkes rent for rust, evt. legges i syrebad. Og så må du vurdere om det er bra nok, eller om det har rustet hull på feil sted. Ingen grunn til å avslutte sesongen for noe som er unnagjort på en time eller to... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
larss Svart 27.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2011 Hei Ser jo ut til å være en grei jobb: http://www.marinepartseurope.com/en/volvo-penta-explodedview-7744050-26-18158.aspx Lars s Sitér dette innlegget Link to post
Joda3300 Svart 27.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2011 Eksoskrøket eller eksosbende ?? Sitér dette innlegget Link to post
okeido Svart 27.Oktober.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Oktober.2011 ikke den motoren lars, har ikke turbo jeg, siste delen før eksosslangen, eksosvannet går inn i siden, trodde først det ikke kunne være der,trodde ikke det var masse kanaler der.. Sitér dette innlegget Link to post
okeido Svart 3.November.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.November.2011 Hva skjer om jeg bare borrer rett inn i hullet? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 4.November.2011 Del på Facebook Svart 4.November.2011 Det blir et hull! I innerrøret, som skal være tett. Ikke så lurt med andre ord... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
okeido Svart 4.November.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.November.2011 Er ikke det innerøret for å spre vannet bare da?er ikke rart det er mye tull med vp.. Sitér dette innlegget Link to post
okeido Svart 5.Desember.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Desember.2011 Sann tatt av bendet, er en del tæring og en sprekk ved slangefestet , hva gjør jeg nå, nytt til 6200 er uaktuelt,har sendt et par mail på finn og blocket, venter på svar syrevasking?kanskje bare stake litt der det ikke er sprekk og tæring holder det kanskje 1 år til?hva slags syre hva koster det eventuelt? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.