kennilse Startet 26.Oktober.2011 Link til dette innlegget Startet 26.Oktober.2011 Hei Satt å lekte meg litt på Google earth og var kommet et stykke nedover Caledonian kanalen, rett før utløpet til Loch Ness på nordsiden. Hvordan kommer båtene videre her? Er det feil på bildet? Sitér dette innlegget Mvh Kenneth Link to post
Fjordland Svart 26.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2011 Ser ut som ein "klipp og lim" feil for meg...... Sitér dette innlegget Link to post
Dekken Svart 26.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2011 Skal igjennom til sommeren, da kan jeg sjekke om jeg må bære båten.... Sitér dette innlegget Link to post
kennilse Svart 26.Oktober.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2011 Får håpe det går bra Sitér dette innlegget Mvh Kenneth Link to post
littmild Svart 26.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2011 Cmap kart fra samme sted. Dochgarroch sluse nord i bildet. Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
Fanafjord Svart 26.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2011 Jo du ser tydelig at det er en unøyaktig merging av to bilder. En ser også litt til høyre en vei som har samme forskyvning som kanalen. Bilde nede har også en mer grønne, bilde oppe en mer blåaktig fargetone. Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.