Tor Eirik Svart 26.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2005 Ellers kan du lage non-skid ved å maskere de områdene hvor du vil ha sklisikring, pusse lett, male med gelcoat(ikke topcoat) der du vil ha sklisikring og så helle filtersand over. Når gelcoaten er herdet, børster du av det løse og maler over med topcoat. <{POST_SNAPBACK}> Var det ikke gelcoat som ikke herder? Men blir en seig masse? Og det blir vel bare griserier vel? Hvis jeg bruker f.eks hard-top og heller denne sanden nedi, hvordan blir det da mon tro? Sitér dette innlegget Link to post
BK Svart 26.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2005 (redigert) Kommer ikke inn på denne siden jeg Redigert 26.Januar.2005 av BK (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tor Eirik Svart 27.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2005 Mulig at du klarte å treffe akkurat det tidspunktet jeg holdt på med litt vedlikehold av serveren... Men den er der iallefall nå, om du sjekker på denne linken: http://baatpuss.cjb.net Holder på å oppdatere litt hver dag... så om du stikker innom... så trykk på "oppdater" hvis du har vært der før så er du sikker på at alle ting er på plass... Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 27.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2005 Var det ikke gelcoat som ikke herder? Men blir en seig masse? Og det blir vel bare griserier vel? Hvis jeg bruker f.eks hard-top og heller denne sanden nedi, hvordan blir det da mon tro? <{POST_SNAPBACK}> Jo, den herder, men er sticky å ta på. Den gir litt bedre heft enn topcoaten pga voksen. Har aldri prøvd med Hard-Top, men det skulle gå. Prøv på en bordbit. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Tor Eirik Svart 27.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2005 Er vel lett for at skitten setter seg fast i det "sticky" underlaget? Vet ikke hvordan det blir med hard-top jeg, men om jeg blander en liten mix av polyester (skal støpe likevel), går ikke det an å legge på et lite lag og strø sand over det da? Det burde feste ganske godt iallefall... Har forresten gjort noen forandringer på siden min... For den som måtte være nysgjerrige... Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 27.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2005 Har ikke lest alle innleggene ennu, men sklibelegg lages meget enkelt og lett vedlikehold, Hempl/Ifa har en boks med bitte små plastkuler som blandes i lakk el. l. Har selv benyttet dette i lakken på antiskliområdene, påførete dette med rulle. Som antiskli fungerer det meget godt, er nok litt verre å rengjøre som alt annet av denne typen, men ikke verre enn andre sklibelegg... Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Tor Eirik Svart 28.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2005 Er egentlig på jakt etter litt "grovere" type... Sitér dette innlegget Link to post
Tor Eirik Svart 9.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2005 Har nå lagt inn DEL 9 i min oppussingsserie og gjort enkelte forandringer... Har lagt til gjestebok og forum, og flyttet båtpuss-delen inn på egen seksjon (Det ble litt uryddig når alle delene lå på hovedsida) Adressen er som vanlig: http://baatpuss.cjb.net Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 9.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2005 Jeg har vært inne på siden din og tittet. Jeg ville lagd mer kontrast mellom skrift og bakgrunn. Nå er jeg riktig nok en gammel mann, men jeg må anstrenge meg for å lese hva der står skrevet. Hvit skrift ville vært bedre enn lys grå. Og en litt mørkere bakgrunn. Det btar seg pent ut slik det er nå, men som sagt vanskelig å lese. Har en 19" LCD skjerm men sliter allikevel. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Skipper Worse Svart 9.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2005 Gamle Worse begynner også å dra på årene, med kraftig nærsynthet i tillegg (kikket for mye lengselsfullt på ungmøer før i tiden) men likevel ser jeg bokstavene. Litt mer kontrast hadde likevel ikke vært å forakte. (Astor: Du må skru opp lyset eller kontrasten på skjermen din! ) Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Tor Eirik Svart 14.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2005 Jeg har ingen problemer med å se teksten, men jeg holder nå på å legge om designet. Så får vi håpe at denne blir såpass at alle kan lese det. (Selv de som har tittet litt for mye på ungmøene i sin tid) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.