Jump to content

Forhåndsvising av hjemmeside


Tor Eirik

Recommended Posts

Ellers kan du lage non-skid ved å maskere de områdene hvor du vil ha sklisikring, pusse lett, male med gelcoat(ikke topcoat) der du vil ha sklisikring og så helle filtersand over.

Når gelcoaten er herdet, børster du av det løse og maler over med topcoat.

 

<{POST_SNAPBACK}>

Var det ikke gelcoat som ikke herder? Men blir en seig masse? Og det blir vel bare griserier vel?

 

Hvis jeg bruker f.eks hard-top og heller denne sanden nedi, hvordan blir det da mon tro?

Link to post
Share on other sites

Mulig at du klarte å treffe akkurat det tidspunktet jeg holdt på med litt vedlikehold av serveren...

 

Men den er der iallefall nå, om du sjekker på denne linken:

 

http://baatpuss.cjb.net

 

Holder på å oppdatere litt hver dag... så om du stikker innom... så trykk på "oppdater" hvis du har vært der før så er du sikker på at alle ting er på plass...

Link to post
Share on other sites

Var det ikke gelcoat som ikke herder? Men blir en seig masse? Og det blir vel bare griserier vel?

 

Hvis jeg bruker f.eks hard-top og heller denne sanden nedi, hvordan blir det da mon tro?

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, den herder, men er sticky å ta på. Den gir litt bedre heft enn topcoaten pga voksen.

 

Har aldri prøvd med Hard-Top, men det skulle gå.

Prøv på en bordbit.

Store Norske Kullseilingskompani.

Link to post
Share on other sites

Er vel lett for at skitten setter seg fast i det "sticky" underlaget?

 

Vet ikke hvordan det blir med hard-top jeg, men om jeg blander en liten mix av polyester (skal støpe likevel), går ikke det an å legge på et lite lag og strø sand over det da? Det burde feste ganske godt iallefall...

 

Har forresten gjort noen forandringer på siden min... For den som måtte være nysgjerrige...

Link to post
Share on other sites

Har ikke lest alle innleggene ennu, men sklibelegg lages meget enkelt og lett vedlikehold, Hempl/Ifa har en boks med bitte små plastkuler som blandes i lakk el. l.

 

Har selv benyttet dette i lakken på antiskliområdene, påførete dette med rulle. Som antiskli fungerer det meget godt, er nok litt verre å rengjøre som alt annet av denne typen, men ikke verre enn andre sklibelegg...

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Jeg har vært inne på siden din og tittet.

Jeg ville lagd mer kontrast mellom skrift og bakgrunn. Nå er jeg riktig nok en gammel mann, men jeg må anstrenge meg for å lese hva der står skrevet. Hvit skrift ville vært bedre enn lys grå. Og en litt mørkere bakgrunn.

 

Det btar seg pent ut slik det er nå, men som sagt vanskelig å lese. Har en 19" LCD skjerm men sliter allikevel.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Gamle Worse begynner også å dra på årene, med kraftig nærsynthet i tillegg (kikket for mye lengselsfullt på ungmøer før i tiden) men likevel ser jeg bokstavene. Litt mer kontrast hadde likevel ikke vært å forakte. (Astor: Du må skru opp lyset eller kontrasten på skjermen din! :lol: )

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...