sliggi Startet 28.Oktober.2011 Del på Facebook Startet 28.Oktober.2011 Hei, jeg lurte på om noen vet hvordan man får av en liten rusten hengelås. Får inn nøkkelen man kan ikke vri rund. Takk på forhånd Sitér dette innlegget Link to post
Jche Svart 28.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2011 Klipp den av med kraftig avbiter, f.eks denne: http://www.biltema.no/no/Verktoy/Handverktoy/Tenger-og-Sakser/Boltsaks/ Kjøp en ny hengelås som er beregnet for maritim bruk. Sitér dette innlegget Link to post
Mart0n Svart 28.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2011 La den ligge i Cola over natten :-) Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 28.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2011 La den ligge i Cola over natten :-) Ja, det er jo genialt. Særlig hvis hengelåsen henger på en påhenger - på en båt. Da går det mye cola med... Billig poeng, men kunne hatt et til. Hvorfor løsne den når "den henger løs"... (Trådtittel) Nå må jeg gi meg.... Men det er jo fræddan... Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 28.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2011 Møkkalasset...! Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 28.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2011 Ja gjerne med vin au "Puddingen". Nærmer seg OT dette, men vi får late som om vi er på skjæra... Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 28.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2011 Fryktelig OT! Nei nå kjeder jeg meg, får ta på meg ryggskinna,leke ninja turtle og krabbe om kapp med kjærringstubben og se om jeg tar hu igjen under spisebordet Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 28.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2011 Akkuratt det med cola så har de gjennom året laget den ''millere'' og ikke fungerer like bra som rustløser., ( OT ? ) spray på 5-56 og vent, Mulig det går bedre da Sitér dette innlegget Link to post
Sverre--- Svart 28.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2011 2 kraftige skrujern i kryss som stikkes gjennom bøylen på låsen og brekkes mot hverandre pleier å gjøre susen hvis ikke låsen er alt for kraftig... Sitér dette innlegget Link to post
daain83 Svart 28.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2011 Et velrettet slag med stor nok hammer bør gjøre susen... Kommer litt ann på hvor låsen "henger" Evt klippe eller kappe den med vinkelsliper ? Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtunga Svart 28.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2011 Skal hengelåsen på død og liv reddes, så spruter man WD-40, 5-56 el l i låsen og smører tålmodighet på seg selv. Gidder man ikke dille, så er løsningen boltsaksa som det ble linket til ovenfor. Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Ingar Svart 29.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 29.Oktober.2011 En tankevekker for de som tror at en solid herdet kjetting/låsbøyle ikke lar seg klippe av, men må tas med vinkelsliper. Jeg trodde iallfall ikke det var mulig.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.