M/B Shanty Svart 10.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2007 Ikke avansert, men irriterende... kan endre strøm og vindforhold .... Docking Simulator Dritt spill....................................... Godt ikke Shanty er på sjøen enda.... Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
Hilmar 2 Svart 10.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2007 dette spillet er ikke lett i allefall Rubbershipping Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Hilmar 2 Svart 22.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2008 Dette er Båtspillet for Oss båtfolk. Virtual sailor. Her kan man seile, krige, kjøre flere båter over internett eller bate simulere for seg selv. Spillet kosta 150 kroner og er Kjempegøy når man ikke er ute å sleper i virkeligheten Her kan man justere sikten, bølge og og tid på døgnet. Båter og Scener lastes ned gratis fra nettet. Noen som ser hvor jeg er? Detaljerte instrumenter! Spillets hjemmeside Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Valianto Svart 23.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2008 Her er også en demo til Ship simulator 2008. Har spillet selv, og synes det er forsyne meg bra. Her kan man laste ned demo'n. God jul til alle (brus for oss litt yngre) Sitér dette innlegget Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
PIPaulsen Svart 25.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2008 Kommer litt an på hvilket type spill du er ute etter ...jeg er forøvrig hekta på Seafight som er et online piratspill. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen PIP Link to post
Hilmar 2 Svart 25.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2008 På det seafight spillet. Må man kjøpe Perler på spillet? gadd ikke å spille det hvis man må betale a gitt! Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
PIPaulsen Svart 25.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2008 Neida, Spillet er gratis, og det aller meste kan du skaffe deg ved å seile rundt å skyte osv. Man kan kjøpe perler for skikkelige penger men det er opp til hver enkelt. Jeg har det skikkelig moro med det spillet, man kan kan bli medlem i "klaner" som så seiler sammen mot fiender. Vi bruker et program som heter TeamSpeak for å snakke med hverandre med mikrofoner. Moro, fordi man får snakke med folk fra hele verden. Man trenger litt tålmodighet i begynnelsen da, fordi det tar tid å bygge seg opp et skikkelig skip med de beste kanonene og beste mannskapet osv. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen PIP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.