Jump to content

Båtspill på Internett?

Platt

Recommended Posts

Er det noen som vet om noen bra båtspill på det store Internett?

Når vinterkveldene blir lange, kan det være ok tidtrøyte (og litt morro, for oss som er litt barnslige)!

Så vet du om et bra/artig båtspill, så kom med det her!

Ikke avansert, men irriterende... kan endre strøm og vindforhold ....

Docking Simulator

Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ?

"The only time you have too much fuel is when you're on fire."

Ergelig, må faktisk ta å lese veiledningen først før jeg forsøker meg på nytt.....  :eek:  :blush:  :blush:

Her er det ikke veiledning som gjelder, i flg. min sønn på 14 år som tok dette alt for lett til at det er sant. Sant å si fikk han ikke prøve mye før jeg pælma`n unna pc`n. Jeg skal trene såååå mye at han blir grønn av misunnelse.... (Trur eg....) Tenker så det knaker... Skal foresten hente en kammerat av han og pc utstyret hans så gutta kan "linke" (Les, spille spill som har en aldersgrense som er alt for høy for disse "små" gutta.) Disse småtasssene er noe råskinn når det gjelder filingen i fingra som kreves for å handtere dette... Mine fingre på 38 år er nok ikke fintfølende nok lengre...

Morro er det, og det ligger også i mine favoritter... Vind og strøm utgår foreløbig, men det å bakke inn i innerste bås uten å bli "rød" er ikke enkelt...

Båten har sin faste plass i hagen.......

Hvis du vil seile med andre finnes spill/simulator for dette.

Var navnet ett eller annet med Sailsimulator tro?

mvh sparky

Er det noen som vet om noen bra båtspill på det store Internett?

Når vinterkveldene blir lange, kan det være ok tidtrøyte (og litt morro, for oss som er litt barnslige)!

Har funnet noen på 123spill.no og 1001spill.no, men disse er nok for mindre barn enn undertegnede!

Et par eksempler

Så vet du om et bra/artig båtspill, så kom med det her!

:smiley:

Nei denne var ikke enkel, ,må være båt med hekkagregat og temmelig flatbunnet.

Bør være fin og bruke for de som ikke vil ha enkelte som medlemmer i en marina/båtlag, lå de ta testen, la dem få 3 forsøk, hvis de ikke klarer det da så er det ut.

det skulle bli mange ledige plasser i en marina da.

:santcheers:

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

• 2 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...