Platt Startet 21.Desember.2004 Link til dette innlegget Startet 21.Desember.2004 Er det noen som vet om noen bra båtspill på det store Internett? Når vinterkveldene blir lange, kan det være ok tidtrøyte (og litt morro, for oss som er litt barnslige)! Har funnet noen på 123spill.no og 1001spill.no, men disse er nok for mindre barn enn undertegnede! Et par eksempler Så vet du om et bra/artig båtspill, så kom med det her! Sitér dette innlegget Link to post
Divemaster Svart 21.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2004 Er det noen som vet om noen bra båtspill på det store Internett? Når vinterkveldene blir lange, kan det være ok tidtrøyte (og litt morro, for oss som er litt barnslige)! Så vet du om et bra/artig båtspill, så kom med det her! Ikke avansert, men irriterende... kan endre strøm og vindforhold .... Docking Simulator Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
GeirFrode Svart 21.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2004 Her er en tråd med noe i, tror jeg. Har vært litt snakk om dette før. Motorboat Simulator 2.1 Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 21.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2004 Ikke avansert, men irriterende... kan endre strøm og vindforhold .... Docking Simulator Takk for denne linken Skal trene litt etter et par Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Divemaster Svart 21.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2004 Takk for denne linken Skal trene litt etter et par Nei, nei, nei ..... og båtliv hører ikke sammen !! :nono: Legg strømmen på tvers, og styrke 3 litt på diagonalen... deretter bakker du inn i den innerste båsen ... Lykke til Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Arvid_A Svart 21.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2004 Ikke avansert, men irriterende... kan endre strøm og vindforhold .... Docking Simulator Her må det øves skjønner jeg - enten det eller så er det bare å selge båten Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 21.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2004 Ikke avansert, men irriterende... kan endre strøm og vindforhold .... Docking Simulator Irriterende, ja, en utfording for tålmodigheten! Har lagt det til i favoritter Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 21.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2004 Får ikke dockingspillet inn. Må ha aktivisert Java. Hva må til? Bruker IE. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
fredriksen Svart 21.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2004 Ikke avansert, men irriterende... kan endre strøm og vindforhold .... Docking Simulator Uæææææ, etter diverse piruetter forsvant jeg med strømmen ut av bildet & havna..... Ergelig, må faktisk ta å lese veiledningen først før jeg forsøker meg på nytt..... Denne er nå lagt inn i favoritter under 'Båt' !!! Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 21.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2004 Ergelig, må faktisk ta å lese veiledningen først før jeg forsøker meg på nytt..... Her er det ikke veiledning som gjelder, i flg. min sønn på 14 år som tok dette alt for lett til at det er sant. Sant å si fikk han ikke prøve mye før jeg pælma`n unna pc`n. Jeg skal trene såååå mye at han blir grønn av misunnelse.... (Trur eg....) Tenker så det knaker... Skal foresten hente en kammerat av han og pc utstyret hans så gutta kan "linke" (Les, spille spill som har en aldersgrense som er alt for høy for disse "små" gutta.) Disse småtasssene er noe råskinn når det gjelder filingen i fingra som kreves for å handtere dette... Mine fingre på 38 år er nok ikke fintfølende nok lengre... Morro er det, og det ligger også i mine favoritter... Vind og strøm utgår foreløbig, men det å bakke inn i innerste bås uten å bli "rød" er ikke enkelt... Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Marwin Svart 21.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2004 Nei, nei, nei ..... og båtliv hører ikke sammen !! :nono: Høhh... Tenkte som så, at klarer jeg dette med div. innabords, går det SIKKERT bedre i båten UTEN (Såkalt WorstCase-trainig) Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Divemaster Svart 21.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2004 Får ikke dockingspillet inn. Må ha aktivisert Java. Hva må til? Bruker IE.Bruker IE 6.0.2800.1106 Sjekk i hva vi ser som "Tools", "Internet options" og "Advanced" ... tror du trenger "JIT compliler enabled"... Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Divemaster Svart 21.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2004 Høhh... Tenkte som så, at klarer jeg dette med div. innabords, går det SIKKERT bedre i båten UTEN (Såkalt WorstCase-trainig) var jo bare ment som en spøk da... kos deg... og ha en god seilas ... Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Platt Svart 21.Desember.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2004 Takk for denne linken Skal trene litt etter et par Synes Docking Simulator spillet var sinnsykt vanskelig uten et par Men så er jeg ikke 14 år lenger... Sitér dette innlegget Link to post
Platt Svart 21.Desember.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2004 Fant en artig Trim Flaps simulator her: Simulator Må lastes ned til PC'en. Her kan du velge mellom tre forskjellige båter, to overblikkbilder, vann, landskap, osv. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Sparky Svart 21.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2004 Hvis du vil seile med andre finnes spill/simulator for dette. Var navnet ett eller annet med Sailsimulator tro? mvh sparky Er det noen som vet om noen bra båtspill på det store Internett? Når vinterkveldene blir lange, kan det være ok tidtrøyte (og litt morro, for oss som er litt barnslige)! Har funnet noen på 123spill.no og 1001spill.no, men disse er nok for mindre barn enn undertegnede! Et par eksempler Så vet du om et bra/artig båtspill, så kom med det her! Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 Nei denne var ikke enkel, ,må være båt med hekkagregat og temmelig flatbunnet. Bør være fin og bruke for de som ikke vil ha enkelte som medlemmer i en marina/båtlag, lå de ta testen, la dem få 3 forsøk, hvis de ikke klarer det da så er det ut. det skulle bli mange ledige plasser i en marina da. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Fantino Svart 23.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2004 Fyttikatta. Er overbevist om at det er lettere å legge til med S/S Norway, enn med den der Docking Simulator'en. Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 24.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2004 Får ikke dockingspillet inn. Må ha aktivisert Java. Hva må til? Bruker IE. Gå inn overst under verktøy og klikk på alternativer og under avansert der finner du kryss av for java Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Astor Svart 24.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2004 Gå inn overst under verktøy og klikk på alternativer og under avansert der finner du kryss av for java Tine II Men jeg finner ingen avkryssing for Java! Har IE vers. 6.0 Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Marwin Svart 29.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2004 Synes Docking Simulator spillet var sinnsykt vanskelig uten et par Men så er jeg ikke 14 år lenger... Høh, selv i klin edru tilstand er det vanskelig å "lande" båten!!! Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Divemaster Svart 29.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2004 Høh, selv i klin edru tilstand er det vanskelig å "lande" båten!!! Vel, jeg advarte dere .... sa at det var irriterende... selv uten... tar meg rundt minuttet (tror jeg) å reversere inn i den innerste båsen ... Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Brutus Svart 29.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2004 Ikke avansert, men irriterende... kan endre strøm og vindforhold .... Docking Simulator Typisk enkelt spill man får litt dilla på. Irriterende..? Ja, i aller høyeste grad... Sitér dette innlegget Link to post
Jollis Svart 9.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2007 Her her et annet båtspill: Docking Perfection Sitér dette innlegget Livet er båt, båt er livet... Link to post
Gielas Svart 9.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2007 Hva med Virtual skipper? For seiling, men dòg... Sitér dette innlegget -- Jon Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.