asvein Startet 30.Oktober.2011 Link til dette innlegget Startet 30.Oktober.2011 Hei, jeg har skaffet meg et oppussingsprosjekt for vinteren, en Fjordcruiser 27. Jeg må legge ny dørk over motorrommet, og har fått med noe vannfast kryssfiner som skal kappes til og brukes. Er det noen som har noen anbefalinger/råd om hvordan de behandles på undersiden? Er det noe behov for lakking/maling etc...? Sitér dette innlegget Link to post
Morten.. Svart 22.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2012 Hei, Jeg ser etter å ha søkt opp temaer på akkurat kryssfiner at ingen har svart deg her, har du fått løsning på dette eller? Sitér dette innlegget Link to post
68 GT Svart 22.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2012 Er vel smak og behag på den type luke. Jeg rullemalte lukene med hvit Hempel 2-komp primer pga resten av motorrom var hvitt på en Windy 22,men limte fort på støydempende matte...... Den sitter fortsatt godt fast etter 8 år Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.