Fausken Startet 31.Oktober.2011 Link til dette innlegget Startet 31.Oktober.2011 hei, skal til å bygge meg fjernstyring til pitchen på min sabb 10, men eg vil ha en posisjon inne og en ute. Planen min er å bruke to stk Ultraflex styresnekke T67. http://www.marineshop.no/PartDetail.aspx?q=p:10509099;c:100429 Og så bruke 2 stk kabler. men lurte da på om dett vil fungere med tanke på friksjonen i styresnekka. For når eg vrir på rattet på den eine styreposisjonen min, må også rattet på den andre gå rundt. Vil dette fungere eller blir det for tungt for eine styresnekke å vri både på omstyringshendelen på motoren + at den også må dra rundt det andre rattet på styreposisjon nr 2. Var litt vansli å forklare, for håpe nokon forstår kva eg meiner. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 31.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2011 Det blir tyngre, men det burde være overkommelig. Denne løsningen er jo vanlig på båter med to styreposisjoner, og da burde det fungere greit med omstyringen også. Men du har vel allerede spak på motoren? Trenger du to til da? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Fausken Svart 31.Oktober.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2011 ok, ja eg har allerede spak på motren ja, så eg trur det for holde med en eksta inne. men det er ikkje noko problem å bruke spaken på motoren etter eg har montert en ekstra styreposisjon inne? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 31.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2011 Skal ikke være noe problem det! Jeg hadde Sabb sin originale fjernstyring inne, og det gikk greit å bruke spaken på motoren med denne innkoplet! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Fausken Svart 31.Oktober.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2011 Supert, takk for hjelpa index! Sitér dette innlegget Link to post
pernod Svart 31.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2011 jeg har det også rigget slik,fungerer utmerket Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.