Jump to content

Varmeapparat (Hvilken type, råd om service)

Geir

Recommended Posts

Ligner veldig på en Ardic 432 DL som jeg har.var montert i båten da jeg kjøpte den ifjor vår. Min har termostat styrt effekt og friskluftfunksjon. Varmer godt når den virker. Har vært ut og inn med den mange ganger. Trangt... varmeren er ca 4 år og jeg har skiftet viftemotor(3500,-) ifjor sommer... Glødeplugg og overopphetningstermostat(1000,-) ivår. Har hatt problemer med ulyd og soting. Bestemte meg for att neste gang den streiket så blir den kastet over bord. streiket selvsagt i ferien og ligger nå i en kasse i garasjen. Tror att det er automatikken som har låst seg.Må inn hos forhandler for reset. Selger den billig til evt interreserte. Satser på en vannvarmer for neste sesong. :sailing:

Alt jeg vet er at den går på diesel.

Jeg kan ikke finne noe merkeskilt noe sted.

Hvilken type er det?

Effekt?

Hva slags vedlikehold krever denne?

Hvor mye strøm trekker den?

Geir

Ta en telefon til I.M.S. Sandefjord tlf 33466939 de har nå tatt over allt som gjelder Ardic varmere. Den du har ser ut til å være en eldre Volvo Flygmotor varmer, som senere ble Ardic. Var i kontakt med I.M.S i vår pga. en låst elektronikk og da fikk jeg inntrykk av at dette var noe de kunne i søvne - trivelige folk og god service.

Vidar

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...