Jump to content

Edit History

Peter-

Peter-

Jeg er godt med på at MD11 er en gammel motor, men den kører helt fantastisk og vil gerne beholde den i mange mange år mere... den kan holde for evigt hvis man passer godt på den... er bygget som en tank..

Er der så nogen der kan forklare mig hvorfor bil versionen koster 189,- og marine versionen koster 279,- ... i samme butik!! Det kan jo umuligt være den samme olje! Det må jo være fordi marine versionen har ekstra anti rust og resende egenskaber...

Mvh,

Peter

Peter-

Peter-

Jeg er godt med på at MD11 er en gammel motor, men den kører helt fantastisk og vil gerne beholde den i mange mange år mere... den kan holde for evigt hvis man passer godt på den... er bygget som en tank..

Er der så nogle der kan forklare mig hvorfor bil versionen koster 189,- og marine versionen koster 279,- ... i samme butik!! Det kan jo umuligt være den samme olje! Det må jo være fordi marine versionen har ekstra anti rust og resende egenskaber...

Mvh,

Peter

Peter-

Peter-

Jeg er godt med på at MD11 er en gammel motor, men den kører helt fantastisk og vil gerne beholde den i mange mange år mere.

Er der så nogle der kan forklare mig hvorfor bil versionen koster 189,- og marine versionen koster 279,- ... i samme butik!! Det kan jo umuligt være den samme olje! Det må jo være fordi marine versionen har ekstra anti rust og resende egenskaber...

Mvh,

Peter

• Create New...