Jump to content

Kobling av strømtilførsel til eberspächer d2?

waroo

Recommended Posts

img_4956.jpg

noen som kan forklare hvordan disse skal kobles. det dreier seg om sikringsboks og strømtilførsel til eber d2

den tykke røde er pluss

den brune er minus

rød/hvit denne finner jeg ikke i noen manualer eller diagram

tynne røde denne finner jeg ikke i noen manualer eller diagram

trenger også hjelp til de to røde på andre siden av sikringsboksen.

håper noen kan ta bryet med å forklare. begynner å bli frustrert nå , så dette setter jeg pris på !

• 2 uker senere...

Litt off topic men:-)

Har en D5 med Digital Modulator 801.

Så da lurer jeg på om hvordan start av varmeren fungerer, har en GSM/GPS alarm i båten med relestyring slik at jeg kan starte og stoppe utstyr ved bruk av sms, så da har det vært kjekt og få startet opp varmeren med denne:-)

Så er det noen styresignal ledning på eberen som man kan ta i bruk??

takk for svar:-)

D5L           Rana 13     Master 680     Skilsø 750cc     Dacapo 9000 flyer     SUN 33     Nordic oceancraft 28     Skorgenes 335   Skorgenes 375

Det går helt fint med monduluret 801 du hentre strømmen på den røde ledningen til uret og skal inn på den gule ledningen.Når du aktiverer relet så starter brenneren. Monduluret kan reguleres som normalt

Tusen takk for svar, men skjønte ikke helt hva du mener....

den gule ledninger er hvor?

mvh

soa

D5L           Rana 13     Master 680     Skilsø 750cc     Dacapo 9000 flyer     SUN 33     Nordic oceancraft 28     Skorgenes 335   Skorgenes 375

Alt finner du på koblings stikket til uret

Tusen takk:)

Så da skal strømmen fra den røde til den gule over relet som jeg har i alarmen?

Når strømmen brytes igjen så stopper eberen??

thanks

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...