waroo Startet 1.November.2011 Link til dette innlegget Startet 1.November.2011 noen som kan forklare hvordan disse skal kobles. det dreier seg om sikringsboks og strømtilførsel til eber d2 den tykke røde er pluss den brune er minus rød/hvit denne finner jeg ikke i noen manualer eller diagram tynne røde denne finner jeg ikke i noen manualer eller diagram trenger også hjelp til de to røde på andre siden av sikringsboksen. håper noen kan ta bryet med å forklare. begynner å bli frustrert nå , så dette setter jeg pris på ! Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 1.November.2011 Link til dette innlegget Svart 1.November.2011 (redigert) Den tykke røde skal inn på sikringen fra batteriet 15 A Den tynne røde skal inn på sikringen fra batteriet 5 A den brune er minus den røde og hvite skal ikke brukes den er til ADR lastebiler.De to røde på andre siden av sikringsboksen skal inn på+ batteriet skal ikke om hovedbryter Redigert 1.November.2011 av liberty (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
waroo Svart 1.November.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.November.2011 takker og bukker !! da er kvelden reddet Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 11.November.2011 Link til dette innlegget Svart 11.November.2011 Låner denne litt, Finnes det noe koblingsskjema for disse varmerne:)? Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Møkkalasset Svart 11.November.2011 Link til dette innlegget Svart 11.November.2011 Finnes det noe koblingsskjema for disse varmerne:)? Prøv denne engelske versjonen. eller denne litt eldre svenske versjonen. Det ordner seg for snille folk.... Sitér dette innlegget Link to post
primusmotor Svart 11.November.2011 Link til dette innlegget Svart 11.November.2011 Litt off topic men:-) Har en D5 med Digital Modulator 801. Så da lurer jeg på om hvordan start av varmeren fungerer, har en GSM/GPS alarm i båten med relestyring slik at jeg kan starte og stoppe utstyr ved bruk av sms, så da har det vært kjekt og få startet opp varmeren med denne:-) Så er det noen styresignal ledning på eberen som man kan ta i bruk?? takk for svar:-) Sitér dette innlegget D5L Rana 13 Master 680 Skilsø 750cc Dacapo 9000 flyer SUN 33 Nordic oceancraft 28 Skorgenes 335 Skorgenes 375 Link to post
Ribtjenester Svart 11.November.2011 Link til dette innlegget Svart 11.November.2011 (redigert) Litt off topic men:-) Har en D5 med Digital Modulator 801. Så da lurer jeg på om hvordan start av varmeren fungerer, har en GSM/GPS alarm i båten med relestyring . takk for svar:-) alarm, det har jeg lyst på også, åssen type har du? Redigert 11.November.2011 av Ella. (see edit history) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
liberty Svart 11.November.2011 Link til dette innlegget Svart 11.November.2011 Det går helt fint med monduluret 801 du hentre strømmen på den røde ledningen til uret og skal inn på den gule ledningen.Når du aktiverer relet så starter brenneren. Monduluret kan reguleres som normalt Sitér dette innlegget Link to post
primusmotor Svart 11.November.2011 Link til dette innlegget Svart 11.November.2011 alarm, det har jeg lyst på også, åssen type har du? Har denne typen: Link Sitér dette innlegget D5L Rana 13 Master 680 Skilsø 750cc Dacapo 9000 flyer SUN 33 Nordic oceancraft 28 Skorgenes 335 Skorgenes 375 Link to post
primusmotor Svart 11.November.2011 Link til dette innlegget Svart 11.November.2011 Det går helt fint med monduluret 801 du hentre strømmen på den røde ledningen til uret og skal inn på den gule ledningen.Når du aktiverer relet så starter brenneren. Monduluret kan reguleres som normalt Tusen takk for svar, men skjønte ikke helt hva du mener.... den gule ledninger er hvor? mvh soa Sitér dette innlegget D5L Rana 13 Master 680 Skilsø 750cc Dacapo 9000 flyer SUN 33 Nordic oceancraft 28 Skorgenes 335 Skorgenes 375 Link to post
liberty Svart 11.November.2011 Link til dette innlegget Svart 11.November.2011 Alt finner du på koblings stikket til uret Sitér dette innlegget Link to post
primusmotor Svart 11.November.2011 Link til dette innlegget Svart 11.November.2011 Alt finner du på koblings stikket til uret Tusen takk:) Så da skal strømmen fra den røde til den gule over relet som jeg har i alarmen? Når strømmen brytes igjen så stopper eberen?? thanks Sitér dette innlegget D5L Rana 13 Master 680 Skilsø 750cc Dacapo 9000 flyer SUN 33 Nordic oceancraft 28 Skorgenes 335 Skorgenes 375 Link to post
liberty Svart 11.November.2011 Link til dette innlegget Svart 11.November.2011 Ja det stemmer Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.