enter4u Startet 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Startet 22.Desember.2004 Er vel en av mange som syns innredning i båt blir dyrt å få gjort av bedrift. En laminat-plate koster ca 1500.- her til lands. Men nå jobber jeg i byggebransjen og også med noen fra Polen. der koster platene 400.- pr.stk. Dere kan spørre om noen vil ta med til dere nåe dem er på juleferie. En kamerat av meg er også møbelsnekker. Alt nytt treverk inkl arbeid i båten blir ikke mer enn max 15000.- Sitér dette innlegget Link to post
Audifil Svart 30.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2004 Er dette en salg av tjenester annonse? I så fall vil jeg ha bygget en ny salong i båten og bor i Bergen.. Sitér dette innlegget Øystein Wilthil, 48212848 Nåværende båt: 00 Flem 340 X - båter: 99 Askeladden 705 Voyager, 88 Nimbus 4000, Fjord 930 Touring, Neptim 8000, Sandvik 25 AC Link to post
enter4u Svart 2.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2005 Audifil skrev: Er dette en salg av tjenester annonse? I så fall vil jeg ha bygget en ny salong i båten og bor i Bergen.. Nei det er nok ikke det. Bare et tips til dem som evt. jobber med polakker. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.