John_Kr Startet 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Startet 22.Desember.2004 (redigert) Litt tidlig kanskje, men..... Nå har jeg unnagjort en stor bragd, handlet ferdig julegaven til min bedre halvdel. Dette er ingen lett jobb, nesten en umulig oppgave. Oppgaven ble løst og jeg er så glad for at jeg greide oppgaven i år også. Synes dette blir bare vanskeligere og vanskeligere for hvert år som går. Jeg er så glad og fornøyd nå derfor denne hilsen til dere båtvenner. GOD JUL Mvh John Kr Redigert 22.Desember.2004 av John_Kr (see edit history) Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Brumle Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 (redigert) Da er vi to, er akkurat ferdig med samme oppgave. Pluss at juletreet er innkjøpt og klart til pynting i morgen. Så nå er det bare det koselige igjen, maten, akevitten og alt det andre gode som skal fortæres de nærmeste dagene. GOD JUL til dere alle. Redigert 22.Desember.2004 av Brumle (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 Nå har jeg unnagjort en stor bragd, handlet ferdig julegaven til min bedre halvdel. Dette er ingen lett jobb, nesten en umulig oppgave. Oppgaven ble løst og jeg er så glad for at jeg greide oppgaven i år også. Synes dette blir bare vanskeligere og vanskeligere for hvert år som går. Mvh John Kr Kjent problemstilling! Å handle julegave til damer er ingen lett oppgave, nei. Her er et julegavetips til de mer velbemidlede av oss (Dessverre havner jeg ikke selv under den kategorien!) God jul! Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 GOD JUL !! Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 ...Så nå er det bare det koselige igjen Så innkjøp av gave til Admiralinnen hører ikke inn under koselige oppgaver? :nono: Forstår hva du egentlig mener, men formuleringen innebærer kanskje enn vis grad av sannsynlighet for reprimande hvis rette vedkommende skulle slumpe til å se det... Om et par minutter skal jeg på posten og hente gaven til Dillerinnen. Da er det viktigste i boks også for min del. Den verste delen av matanskaffelsen ble unnagjort forrige helg. Sjokkregning på kr. 2400,- bare for maten vi handlet på Rimi. Til to stykker. Ny rekord for vårt vedkommende. Kunne ikke fri meg for å tenke på hvor mye fine duppedingser man kunne fått for samme summen . Ønsker alle bruker av forumet Riktig God Jul. Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 En Riktig GOD JUL til alle båtvenner. Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 Den verste delen av matanskaffelsen ble unnagjort forrige helg. Sjokkregning på kr. 2400,- Til to stykker. Ny rekord for vårt vedkommende. Kunne ikke fri meg for å tenke på hvor mye fine duppedingser man kunne fått for samme summen . Nå jeg da sier at vi er 7 stykker, herav 3 matvrak, ja da kunne jeg virkelig handla duppeditter dersom jeg skulle få et beløp tilsvarende matpengene Kunne blitt morro det gitt.... God jul til alle sammen og ha et glimrende båt-år Sitér dette innlegget Link to post
Brumle Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 ; Så innkjøp av gave til Admiralinnen hører ikke inn under koselige oppgaver? :nono: Forstår hva du egentlig mener, men formuleringen innebærer kanskje enn vis grad av sannsynlighet for reprimande hvis rette vedkommende skulle slumpe til å se det... Hmm, burde kansje redigert dette, men oppgaven er vanskelig og krevende og slike oppgaver er det jo vanligvis godt å bli ferdig med. Og da kan en jo nyte det gode liv etterpå Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 Juletreet hentes nå (Fin jobb for nyst ankommet påtroppende svigersønn(?) ) Pinnekjøttet taes nå opp av fryseren for utvanning til i morgen Opptelling av svineribbe , medister og lutefisk unnagjordt Regn og litt vind ryddet unna snøen som kom ned etter siste brøyting Så DA blir det jul!! Gud jul til dere alle sammen. Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
bliss X Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 Innkjøpene har gått greit i år, men det var det med "kost og klut og såpevann" da God jul Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 Innkjøpene har gått greit i år, men det var det med "kost og klut og såpevann" da Er selv snart ferdig med klut og såpevann, gaver innkjøpt, spisende og drikkende føde er skaffet. Alt by my self... Men nå står badet for tur... Problemet med slike julegreier er at det ikke bllir tid til båtpuss eller annet som er morro, men heldigvis har jeg fri i mellomjula og da er båten igjen i fokus..... Det blir nok jul i år også... Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
SeaMaster175 Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 (redigert) God Jul Alle Sammen !!! Redigert 22.Desember.2004 av M/B Gamla (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Platt Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 Ønsker alle en riktig God Jul Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 Julehilsen til alle herfra også Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 (redigert) Det samme fra mannskapet på Astor! Her skal det feires med god mat og noe godt i glasset, i vært fall til maten. Ellers blir det lakking av nyinnredningen til Astor. Når jeg blir spurt hva jeg ønsker meg er svaret: underbukser, strømper eller noe til Astor. Spennende å se om jeg havner med et par dusin strømper eller underbukser. Eller ???? God jul alle sammen!! Håper nissen finner veien til dere alle med noe nyttig til båten!! Vi møtes i Horten eller Sandspollen når varmen kommer!! Hilsen Hurum-nissen Redigert 22.Desember.2004 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Ludde Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 En riktig God Jul fra oss også til alle båtfolk i det ganske land. Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
jorhei Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 Slenger meg også på og ønsker alle på baatplasen en riktig god jul Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Sebaldus Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 God jul til folket! Har tatt julevask på bilen og det får duge hva gjelder klut, kost og såpevann. Akkurat inntatt et bedre måltid med lutefisk og julestemmningen begynner å komme. Gave til admiralen er også i boks. Dette er en viktig oppgave og få oppgaver har like mange potensielle fallgruver. Får satse på at jeg kom helskinnet gjennom i år. Fast juletradisjon for meg er litt hard båtmekking rett før julemiddagen for å få opp matlysten. Da orker man mer pinnekjøtt og pinnekjøtt er godt. Sitér dette innlegget Link to post
ares Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 julen er snart forbi , dagene vert lenger ho-ho dette ser bra ut i år og. God Jul alle båtvenner Sitér dette innlegget Ares Link to post
Ancas Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 ØNSKER DER ALLE EN RIKTIG GOD JUL !!! Sitér dette innlegget CastelloMarine 533HT- 40/50HK Yamaha yeto 2Takt !! Link to post
Dassic Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 Endelig er jeg også ferdig med årets julegaveh**vete. Jeg synes faktisk det enkleste er å kjøpe til min bedre halvdel. Det finnes mye fint i gull. Verre er det med resten av familien, når man samtidig skal prøve å holde seg innenfor en fornuftig kostnadsramme... God jul, folkens! Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 En god ting kan ikke sies for ofte .... Fotograf: Ukjent Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 God jul ønsker jeg til alle båtvenner Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
LALUNA II Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 (redigert) God Jul til alle båtplassen venner Så får vi håpe Nissen finner frem til de som har vært snille Redigert 22.Desember.2004 av LALUNA (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Birchwood 320 Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 God Jul Alle Sammen Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.