Jump to content

God Jul til dere alle båtvenner.

John_Kr

Recommended Posts

:santa::santa:

Litt tidlig kanskje, men..... :rolleyes:

Nå har jeg unnagjort en stor bragd, handlet ferdig julegaven til min bedre halvdel. Dette er ingen lett jobb, nesten en umulig oppgave. Oppgaven ble løst og jeg er så glad for at jeg greide oppgaven i år også. Synes dette blir bare vanskeligere og vanskeligere for hvert år som går.

Jeg er så glad og fornøyd nå derfor denne hilsen til dere båtvenner.

:santa: GOD JUL :santcheers:

Mvh

John Kr

Redigert av John_Kr (see edit history)

Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160

Nå har jeg unnagjort en stor bragd, handlet ferdig julegaven til min bedre halvdel. Dette er ingen lett jobb, nesten en umulig oppgave. Oppgaven ble løst og jeg er så glad for at jeg greide oppgaven i år også. Synes dette blir bare vanskeligere og vanskeligere for hvert år som går.

Mvh

John Kr

Kjent problemstilling!

Å handle julegave til damer er ingen lett oppgave, nei.

Her er et julegavetips til de mer velbemidlede av oss (Dessverre havner jeg ikke selv under den kategorien!)

God jul!

:santa::santcheers:

...Så nå er det bare det koselige igjen

:eek: Så innkjøp av gave til Admiralinnen hører ikke inn under koselige oppgaver? :nono: Forstår hva du egentlig mener, men formuleringen innebærer kanskje enn vis grad av sannsynlighet for reprimande hvis rette vedkommende skulle slumpe til å se det... :headbang:

Om et par minutter skal jeg på posten og hente gaven til Dillerinnen. Da er det viktigste i boks også for min del. Den verste delen av matanskaffelsen ble unnagjort forrige helg. Sjokkregning på kr. 2400,- bare for maten vi handlet på Rimi. Til to stykker. Ny rekord for vårt vedkommende. Kunne ikke fri meg for å tenke på hvor mye fine duppedingser man kunne fått for samme summen :rolleyes:.

Ønsker alle bruker av forumet Riktig God Jul. :santcheers:

Den verste delen av matanskaffelsen ble unnagjort forrige helg. Sjokkregning på kr. 2400,- Til to stykker. Ny rekord for vårt vedkommende. Kunne ikke fri meg for å tenke på hvor mye fine duppedingser man kunne fått for samme summen :rolleyes:.

:lol::lol::lol::lol:

Nå jeg da sier at vi er 7 stykker, herav 3 matvrak, ja da kunne jeg virkelig handla duppeditter dersom jeg skulle få et beløp tilsvarende matpengene :cool:

Kunne blitt morro det gitt.... :sailing:

God jul til alle sammen og ha et glimrende båt-år

;

:eek: Så innkjøp av gave til Admiralinnen hører ikke inn under koselige oppgaver? :nono: Forstår hva du egentlig mener, men formuleringen innebærer kanskje enn vis grad av sannsynlighet for reprimande hvis rette vedkommende skulle slumpe til å se det... :headbang:

Hmm, burde kansje redigert dette, men oppgaven er vanskelig og krevende og slike oppgaver er det jo vanligvis godt å bli ferdig med. Og da kan en jo nyte det gode liv etterpå :yesnod:

Juletreet hentes nå (Fin jobb for nyst ankommet påtroppende svigersønn(?) ) :cool:

Pinnekjøttet taes nå opp av fryseren for utvanning til i morgen :smiley:

Opptelling av svineribbe , medister og lutefisk unnagjordt

Regn og litt vind ryddet unna snøen som kom ned etter siste brøyting :flag::yesnod::rolleyes:

Så DA blir det jul!! :santa:

Gud jul til dere alle sammen.

:santcheers::santa::santcheers:

Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim.

Innkjøpene har gått greit i år, men det var det med "kost og klut og såpevann" da  :cryin:

Er selv snart ferdig med klut og såpevann, gaver innkjøpt, spisende og drikkende føde er skaffet. Alt by my self... Men nå står badet for tur... Problemet med slike julegreier er at det ikke bllir tid til båtpuss eller annet som er morro, men heldigvis har jeg fri i mellomjula og da er båten igjen i fokus..... :lol::lol::lol: Det blir nok jul i år også...

Båten har sin faste plass i hagen.......

Det samme fra mannskapet på Astor! :flag:

Her skal det feires med god mat og noe godt i glasset, i vært fall til maten.

Ellers blir det lakking av nyinnredningen til Astor.

Når jeg blir spurt hva jeg ønsker meg er svaret: underbukser, strømper eller noe til Astor. Spennende å se om jeg havner med et par dusin strømper eller underbukser. Eller ????

God jul alle sammen!!

Håper nissen finner veien til dere alle med noe nyttig til båten!!

Vi møtes i Horten eller Sandspollen når varmen kommer!!

:santcheers:

Hilsen Hurum-nissen

Redigert av Astor (see edit history)

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

God jul til folket!

:santcheers:

Har tatt julevask på bilen og det får duge hva gjelder klut, kost og såpevann. Akkurat inntatt et bedre måltid med lutefisk og julestemmningen begynner å komme.

Gave til admiralen er også i boks. Dette er en viktig oppgave og få oppgaver har like mange potensielle fallgruver. Får satse på at jeg kom helskinnet gjennom i år. :rolleyes:

Fast juletradisjon for meg er litt hard båtmekking rett før julemiddagen for å få opp matlysten. Da orker man mer pinnekjøtt og pinnekjøtt er godt. :yesnod:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...