Sabeltann Startet 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Startet 22.Desember.2004 (redigert) Hei har en helt ny ubrukt GARMIN188 Sounder med SORT/HVIT skjerm på hånden. Levers med innvendig svinger og full garanti. Ligger i esken sin enda! Hva er riktig pris mener DU? Ikke regn med kartbrikke.. For ordens skyld produktet selges fra vanlig butikk i STAVANGER! Så får jeg se om tilbudet er bra eller dårlig! Redigert 22.Desember.2004 av Ingar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 Hei har en helt ny ubrukt GARMIN188 Sounder med SORT/HVIT skjerm på hånden. Levers med innvendig svinger og full garanti. Ligger i esken sin enda! Hva er riktig pris mener DU? Ikke regn med kartbrikke.. For ordens skyld produktet selges fra vanlig butikk i STAVANGER! Så får jeg se om tilbudet er bra eller dårlig! Nypris hos Maritim.no for 188 er kr 9554, (artikkelnr 9601-66) I tilegg kommer svinger til ekkolodd. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Suzuki Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 svart hvit skjerm ? Vær klar over at dette er en overligger. Garmin leverer ikke disse lengre, så prisen bør avspeile dette. 9554,- Er fantasi pris. Tipper rett pris er omlag 4000 elns jeg. Om du absolutt vil ha svart hvitt. Husk - betaler du etpar tre lapper til, får du en plotter som har farger også.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Sabeltann Svart 22.Desember.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 svart hvit skjerm ? Vær klar over at dette er en overligger. Garmin leverer ikke disse lengre, så prisen bør avspeile dette. 9554,- Er fantasi pris. Tipper rett pris er omlag 4000 elns jeg. Om du absolutt vil ha svart hvitt. Husk - betaler du etpar tre lapper til, får du en plotter som har farger også.. Vil ha med ekkolodd og har nok av ting og bruke pengene på i heimen og!! Har Dere forslag til kombi instrument av samme type/kvalitet med farge skjerm, som koster da ca 7000,-? (4000 + tre lapper ekstra..) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 Om det er en 188C så er det fargeskjerm - da er det en gammel, men OK plotter. Om det er en 188 har den svart/hvit skjerm - hold deg unna! Plotter med ekkolodd til 7000 kroner?? Har aldri sett det. Du bør nok legge på 2-3 lapper til. Sitér dette innlegget Link to post
Dassic Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 Om det er en 188C så er det fargeskjerm - da er det en gammel, men OK plotter. Om det er en 188 har den svart/hvit skjerm - hold deg unna! Plotter med ekkolodd til 7000 kroner?? Har aldri sett det. Du bør nok legge på 2-3 lapper til. Ikke fullt så mye. Malfix tar 7.700 for Garmin GPSMAP 178C, plotter med fargeskjerm og ekkolodd. Bestiller du den fra USA får du den til landet for ca. 5000 kr inkl. norsk moms. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 Ikke fullt så mye. Malfix tar 7.700 for Garmin GPSMAP 178C, plotter med fargeskjerm og ekkolodd. Bestiller du den fra USA får du den til landet for ca. 5000 kr inkl. norsk moms. Er det en kompett pakke med alle kabler, sviner og kart? Mitt "prisanslag" var klar til bruk plotter med ekkolodd og fargeskjerm Sitér dette innlegget Link to post
Dassic Svart 23.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2004 Er det en kompett pakke med alle kabler, sviner og kart? Mitt "prisanslag" var klar til bruk plotter med ekkolodd og fargeskjermDet er komplett som levert av Garmin, dvs. med antenne men uten ekkolodd-svinger. Bestilt fra USA koster svingeren rundt USD 30 (under 250 kr) ekstra. GPSDiscount Ikke regn med kartbrikke..Trådstarter ønsket ikke kart... Sitér dette innlegget Link to post
Sabeltann Svart 23.Desember.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2004 Må jo ha kart da!! Men ville ha prisen uten!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.