Columbi27 Startet 6.November.2011 Del på Facebook Startet 6.November.2011 Har ein 78 mod Viksund 27 Columbi med orginalfargen, gul/orange, nokon små sår er det jo.... Nokon som har fargekode for skroget? Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 6.November.2011 Del på Facebook Svart 6.November.2011 Letteste er vel å høre med Viksund? Send en e-post til martin@viksund.no så hjelper han deg nok:-) Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
Columbi27 Svart 7.November.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.November.2011 Har prøvd å leggje inn spørsmål på Viksund.no utan respons. Tenkte at det var fleire her inn som hadde båt med denne orginalfargen.. Prøver med mail.. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 7.November.2011 Del på Facebook Svart 7.November.2011 Jeg ringte ham for en stund siden angående gelcoatsparkel til overbygget, og to dager etter lå boksen i postkassen! Så ring eller send mail, så får du nok svar. Jeg hart rødt skrog med brun stripe, så jeg kan ikke hjelpe deg med fargekoden til din desverre. Prøvde å få tak i fargekode til min fra Viksund, men denne hadde de ikke... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Christel III Svart 7.November.2011 Del på Facebook Svart 7.November.2011 Det forumet de har på hjemmesiden er ikke så aktivt nei. Men send en epost eller ring Martin Viksund. Han hjelper deg! Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
jonn Svart 7.November.2011 Del på Facebook Svart 7.November.2011 Det står her, men hva velger en under Viksund da? http://www.maritimstart.com/gelcoatfarger.shtml Sitér dette innlegget Link to post
Columbi27 Svart 8.November.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.November.2011 Ser Jotun har ein gelcoat med nr 3009. Den er ikkje på den lista til Maritimstart.com.. Ikkje lett dette.. Sendt førspurnad til både Jotun og Martin på Viksund. Spent på om nokon finn bryet ved å svare... Sitér dette innlegget Link to post
A.T. Svart 8.November.2011 Del på Facebook Svart 8.November.2011 (redigert) Et tips; Den lignende 31 foteren hadde gult skrog med fargekode 356, om dette har blitt til 3056 nå er ikke godt å si... og i så fall om det var samme gul som på 27 foteren? Redigert 8.November.2011 av Aron Tvedt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Columbi27 Svart 12.November.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.November.2011 Fått flott utfyllande svar frå Martin Viksund. Med masse kjekk dokumentasjon rundt Columbi-en og fargekoder. Pris i 1970 kr 69.900!! Artig.Koden er som du seier 356 for den gule, 508 for kvite og 504 for beige. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 12.November.2011 Del på Facebook Svart 12.November.2011 Den hvite på overbygget heter nå 5008. Har fått en ekstra null siden den var ny... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.