bjoris Startet 9.November.2011 Link til dette innlegget Startet 9.November.2011 (redigert) Jeg trenger nytt startbatteri, hva anbefales ifht pris/kvalitet? Fint om noen vet hva som er fornuftig pris på f.eks Sønnak, har inntrykk av at det er mye prutningsmonn her eller tar jeg feil? Er Biltema sine batterier bra f.eks. Startbatteriet er ikke tilkoblet landstrømslader så den får sine 14,4 fra motoren når den går og må tåle det, thats it... Redigert 9.November.2011 av bjoris (see edit history) Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
Sunnmøringen Svart 9.November.2011 Link til dette innlegget Svart 9.November.2011 Jeg kan ihvertfall varmt anbefale Optima Red Top. Etter å ha montert noen av dem, så fant jeg ut at jeg skulle prøve i egen båt også. Trodde batteriene jeg hadde var greie nok, men jaggu var det stor forskjell på startmotorens hastighet med nye batterier Aner ikke hvor høy startstrøm min Sabb 2G trekker (sikkert en del), og ser heller ikke behovet for å måle, men Optima leverer ihvertfall nok i massevis. Sitér dette innlegget "Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil." Bertrand Russel Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.