Sverre--- Startet 9.November.2011 Link til dette innlegget Startet 9.November.2011 Sætre Marina har stengt pumpene for vinteren og jeg lurer derfor på om noen kjenner status i Drøbak og på Vollen. Jeg trenger tilgang på bensin nærmest mulig Båtstø så lenge det er isfritt og lurer på hvem som holder pumpene åpne lengst... Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 9.November.2011 Link til dette innlegget Svart 9.November.2011 Bendik på sætre åpner nok hvis du ringer han:) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Sverre--- Svart 9.November.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.November.2011 Pratet med Bendik, men han har tomme tanker... Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 9.November.2011 Link til dette innlegget Svart 9.November.2011 Vollen (Asker Båtservice) er åpen man-ons, litt usikker på tidene. Tror det er kortautomat der også, ring og spør 67412305. Drøbak har kortautomat, og er så vidt jeg vet alltid åpen (?) Kongen Marina er vel også en mulighet, men da må du helt inn hit. 24/7. Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Astor Svart 9.November.2011 Link til dette innlegget Svart 9.November.2011 Drøbak har kun diesel. Tror han spør etter bensin. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Sverre--- Svart 9.November.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.November.2011 Det er bensin jeg trenger vinterstid ja! Får ringe Vollen og høre hvordan det ligger an der. Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 9.November.2011 Link til dette innlegget Svart 9.November.2011 Vollen er nok et godt kort da ja. Hvor mye skal du ha? Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
RSL Svart 9.November.2011 Link til dette innlegget Svart 9.November.2011 Lindøya har også kortpumpe. Litt langt inn kanskje. Jeg vet ikke hvor mye bensin du trenger omgangen, men 20-liters Jerrykanner koster vel ikke all verden. Med et par slike burde du da få fisket litt til isen kommer. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Sverre--- Svart 10.November.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.November.2011 Går vel et par hundre liter i måneden tenker jeg. Har noen 20 liters kanner i beredskap, men det er jo enklere å fylle rett på tanken. En annen sak er at denne bunkringen er i jobbsammenheng og jeg vil helst fylle et sted der jeg kan få tilsendt regning. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 10.November.2011 Link til dette innlegget Svart 10.November.2011 Marinaen i Holmestrand er kanskje en mulighet. Den er det "Bilbjørn" som driver. Shell Bilbjørn AS Langgaten 24, 3080 Holmestrand 33 05 18 24 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.