Haa- Startet 10.November.2011 Link til dette innlegget Startet 10.November.2011 (redigert) Jeg har et 1997mod Bravo3 drev som det ble byttet clutch kon på i sommer. Etter få timer havarerte drevet, og dette er nå en garantisak med Brunswick. I forbindelse med bytting av kon, bytting av drev (for å redde sommerferien) og vudering av Bravo3X er forvirringen total. Kon til mitt 1997 Bravo3 drev finnes ikke lenger, så her ble det montert ny Bravo3X ombyggingssats. (drev, kon, lager, shims++) For å redde ferien, kjøpte vi et overpriset 2005mod Bravo3 drev som etter sigende har samme innmat som vårt 1997mod drev har fått. Spørsmåler er da, hva er forskjellen på disse tre drevene? Bravo3X drevet har kjøleribber på toppen, forsterket drivaksel og ledd, men er det samme clutch kon? Jeg har en Mercruiser D3.6L 180 Diesel, og det er vel ikke noe voldsomt av dreimoment i den som skal knekke drevet. Men hva er det som går galt med drevene som har kraftigere motorer? Hva er det som havarerer? Redigert 10.November.2011 av Haa- (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.