HansT Startet 10.November.2011 Link til dette innlegget Startet 10.November.2011 Hei. Er det noen som kan hjelpe meg med mål på badeplattform eller har en sollux 24 med plattform som jeg kan komme og måle litt på i nærheten av grenland? Tenkte jeg skulle lage meg en plattform til båten og da hadde det vært greit og vite mål og vinkler og slikt når jeg skal bøye rør og slikt. Hansi_ Sitér dette innlegget Link to post
Una Svart 10.November.2011 Link til dette innlegget Svart 10.November.2011 Hvis du ikke finner noen i nærheten så har jeg en i Kragerø du kan måle på. Sitér dette innlegget "Der forsvant den oppblåsbare, ....helium var en dårlig ide." Link to post
HansT Svart 10.November.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.November.2011 Hei. Takk for det. Da kan det henne jeg tar meg en tur vis ikke jeg finner noen som kan hjelpe meg her i nærheten... Sitér dette innlegget Link to post
Gtir_man Svart 10.November.2011 Link til dette innlegget Svart 10.November.2011 Kjøper du ikke ferdig ? Sitér dette innlegget Link to post
HansT Svart 11.November.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.November.2011 Nei finner ikke noen som tilpasset til snekke som ikke er 2 delt,så da må jeg lage selv. Også blir det jo mye billigere også...er fort 4-10 000 kr for en plattform og jeg kan lage en for ca 500 kr så da er det jo noen kr å spare på det også... Sitér dette innlegget Link to post
Gtir_man Svart 11.November.2011 Link til dette innlegget Svart 11.November.2011 Ok. du skal ha hel ikke 2 delt.. skjønner... Da bøyer du rør til min marex 24 også da ? Siden vi bor i samme by og begge trenger platform... Du tenker og skrufast teak staver på røra du lager bak der du da ? Sitér dette innlegget Link to post
idars Svart 11.November.2011 Link til dette innlegget Svart 11.November.2011 Et lite tips for å gjøre det billigere er å bruke innprignerte terrassebord istedefor teak. Jeg gjorde det på min nye plattform i 2010 og det ble veldig bra, smurte inn borda med teakolje med extra fargepigmenter i Har dessverre ikke noen bra bilder av dette , men gjorde samme jobben noen år tidligere med teak å det ble etter min mening ikke noe penere Sitér dette innlegget ELWARO 30 bor på SØNDELED Link to post
idars Svart 11.November.2011 Link til dette innlegget Svart 11.November.2011 Skal forresten se om jeg kan finne måla på den plattforma på den sollux`en på bildet over hvis du er innterisert? Er meg som har lagd den Sitér dette innlegget ELWARO 30 bor på SØNDELED Link to post
HansT Svart 11.November.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.November.2011 Se her ja,dette så bra ut... Vis du hadde finni de så hadde det vært toppers! Sitér dette innlegget Link to post
idars Svart 11.November.2011 Link til dette innlegget Svart 11.November.2011 Skal se om jeg kan finne det. Hvis ikke har jeg noen flere bilder som muligens kan hjelpe ? Sitér dette innlegget ELWARO 30 bor på SØNDELED Link to post
HansT Svart 12.November.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.November.2011 Hei. ja hadde vært kjempe fint med noen bilder også vis du har det... Men åssen har du festet plattformen til båten? Sitér dette innlegget Link to post
HansT Svart 13.November.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.November.2011 Hei. Da har jeg fått laget en tegning på åssen plattformen skal lages Slik blir den: Støttene til platformen lages etter at selve ramma er ferdig så kommer til å legge ut bilder og mål på de også når jeg kommer så langt. Sitér dette innlegget Link to post
idars Svart 13.November.2011 Link til dette innlegget Svart 13.November.2011 HEI Jeg finner dessverre ikke måla å slikt til den plattforma jeg hadde men legger ut noen bilder. Jeg festet den med gjennomgående bolter med låsemutter og så hadde jeg 2 stag på skrå under plattforma Håper bildene kan hjelpe litt Sitér dette innlegget ELWARO 30 bor på SØNDELED Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.