Hartvig K Startet 12.November.2011 Link til dette innlegget Startet 12.November.2011 Hei. Jeg er en forhåndsvis ung gutt som er seilfrelst. Jeg lurer egentlig bare på om det er mange Mini Transat 6.50'er ute på markedet i Norge? Etter hva jeg har skjønt er det ikke et stort miljø i Norge, men jeg har sett noen ute for slag i ny og ned. Mvh Hartvig. Sitér dette innlegget Link to post
ravddo Svart 12.November.2011 Link til dette innlegget Svart 12.November.2011 Det var en til salgs i kristiandsand veldig lenge. Den tilhørte Erik Brunborg og ble solgt til Drøbak eller omegn. Det var en serie modell. Sitér dette innlegget www.teamzephyr.blogspot.com Link to post
Bjørkski Svart 12.November.2011 Link til dette innlegget Svart 12.November.2011 Hei Min Clase Zero er til salg. se link. http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=30029147 Tidliger i år lå også Pluto en prototype, til salg Der er vel ca. 10 minier i Norge, hvor av de 5 er mer eller mindre aktive. De mest aktive er på vestlandet, med et unntakk av en båt i Tromsø som er aktiv i lokalmiljøet. Du er velkomen til og ringe hvis du vil vite mer om mini. Jeg kan kanskje svare deg :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.