Lazyjack Startet 12.November.2011 Link til dette innlegget Startet 12.November.2011 (redigert) Hei Jeg ser altå etter en helt klar presenningtype som er tilnærmt helt gjennomsiktig, temmelig stiv og har innstøpt et rutemønster av noe som antagelig er nylontråd. Den ser svært solid ut men jeg har ikke funnet ut hvem som forhandler den. Biltema har vært nevnt men i katalogen finner jeg bare enten helt lette, dårlige presenninger eller pvc-belagte ugjennomsiktige. Kan heller ikke se at Maritim har. Noen som kan hjelpe meg med forhandler i Oslo-området? Redigert 12.November.2011 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 12.November.2011 Link til dette innlegget Svart 12.November.2011 Er det Proflex presenning du tenker på? Se side 11 i dokomentet jeg linker til. Topp Fritid i Sarpsborg har ihvertfall disse. Mulig det er litt for langt unna for deg? Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 12.November.2011 Link til dette innlegget Svart 12.November.2011 (redigert) Er det denne du leter etter??? velbekomme http://www.warnersbaatbu.no/default.pl?showProduct=1317&pageId=293 Meget solid og lett.. har den selv. Wærners er watski forhandler så det spørs om ikke alle watski butikker har denne Redigert 12.November.2011 av Thorlyn (see edit history) Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Framtia Svart 12.November.2011 Link til dette innlegget Svart 12.November.2011 Jeg har prøvd denne en sesong, og den er helt grei. Spesielt fint at den er glatt slik at snø lett glir av. Men den kommer ikke under begrepet "meget solid" hos meg. Jeg fikk et par hull og flere maljer løsnet. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Thorlyn Svart 12.November.2011 Link til dette innlegget Svart 12.November.2011 Men den kommer ikke under begrepet "meget solid" hos meg. Jeg fikk et par hull og flere maljer løsnet. Til lettpressening og være så synes jeg den har holdt langt over tilsvarende typer.. men hvis en sammenligner med en OB wik eller lignende så er den svak Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
altmuligbåt Svart 12.November.2011 Link til dette innlegget Svart 12.November.2011 Europris har den også. Prøver den i år på Princessen Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
ksnes Svart 12.November.2011 Link til dette innlegget Svart 12.November.2011 Har også den presenningen, den har fått kjørt seg i alt slags vær denne høsten har vært opp i full storm uten at det har skjedd nevneverdig skade. Cluet er uansett å feste presenningen på rett måte, bruk strekk eller ankerstropper som jeg ser watski benevner det som. Hvis vinden får fatt i presenningen og den er knyttet fast med tau skal det en veldig kraftig presenning til for å tåle det. Sitér dette innlegget Link to post
Haa- Svart 12.November.2011 Link til dette innlegget Svart 12.November.2011 Ser at presenningen som er nevt over er 240grams, og koster 1598kr! Jeg kjøpte en 8x12meter på Europris til 999kr, og den er 275grams. I teorien skal vel den være sterkere! Har min båt innendørs, så den bør da holde en stund... Sitér dette innlegget Link to post
Seasu Svart 12.November.2011 Link til dette innlegget Svart 12.November.2011 Ta en tur ut til SeaSea, Pres. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 13.November.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.November.2011 Mange takk for alle gode tips Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.